پیش‌بینی تمهیدات در شهرداری قم برای مناسبت‌های ماه رجب تا ماه رمضان

به گزارش  خبرگزاری شهرداری های کشور؛” بلدیه آنلاین ” به نقل از شهرنیوز، معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از بسیج کامل و پیش‌بینی تمهیدات لازم برای مناسبت‌های مختلف ماه رجب تا ماه مبارک رمضان و به‌ویژه نیمه شعبان در شهرداری قم خبر داد. مهدی اصفهانیان مقدم در جلسه ویژه خدمات شهری برای آمادگی مدیریت […]

به گزارش  خبرگزاری شهرداری های کشور؛” بلدیه آنلاین ” به نقل از شهرنیوز، معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از بسیج کامل و پیش‌بینی تمهیدات لازم برای مناسبت‌های مختلف ماه رجب تا ماه مبارک رمضان و به‌ویژه نیمه شعبان در شهرداری قم خبر داد.

مهدی اصفهانیان مقدم در جلسه ویژه خدمات شهری برای آمادگی مدیریت شهری در ایام نیمه شعبان ضمن تشریح برنامه‌های پیش رو اظهار کرد: تمهیدات ویژه برای ایام شعبانیه و گرامیداشت دهه فجر و ۲۲ بهمن و برگزاری انتخابات و هم‌زمانی ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر با عید نوروز پیش‌بینی‌شده و اقداماتی چون بررسی وضعیت تسهیلات رفاهی در سطح شهر و مناطق هشتگانه در دستور کار قرار گرفته است.

 وی برگزاری مراسم نیمه شعبان را یک اقدام فراملی و استانی دانست و افزود: پیش‌بینی‌های لازم به‌منظور ارائه خدمات رفاهی مناسب به زائران حرم کریمه اهل‌بیت و نمازگزاران مسجد جمکران انجام‌شده است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: آذین‌بندی، تبلیغات محیطی، نورپردازی، فضاسازی مبادی ورودی شهر، نظافت سطح شبکه معابر، انتقال پسماندهای شهری، تأمین نیروهای نگه‌دارنده، آماده‌سازی پارکینگ‌ها و پارک‌سوارها و رسیدگی به تسهیلات رفاهی چون سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها ازجمله اقداماتی است که در دستور کار مجموعه خدمات شهری قرارگرفته است.

 اصفهانیان‌مقدم اضافه کرد: مراسم نیمه شعبان همچون سنوات گذشته با رویکرد مردم محوری با محوریت مردم، مساجد و هیئت‌های مذهبی پیش‌بینی‌شده تا شورونشاط در مناطق هشتگانه و پیرامون حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران ایجاد شود.

منبع خبر