پیشرفت فیزیکی ٨۵ درصدی ساختمان درمانگاه شهرک مهر صفادشت

شهرداران آنلاین/شهردار ناحیه یک شهرک مهر صفادشت ازراه اندازی مرکز درمانی و سلامت و اورژانس این شهرک خبر داد . به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت؛ حسین سعیدی،شهردار ناحیه یک شهرک مهرصفادشت از پیشرفت فیزیکی ٨۵ درصدی ساختمان درمانگاه این شهرک خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات دیوار کشی و سفت کاری این ساختمان […]

شهرداران آنلاین/شهردار ناحیه یک شهرک مهر صفادشت ازراه اندازی مرکز درمانی و سلامت و اورژانس این شهرک خبر داد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت؛ حسین سعیدی،شهردار ناحیه یک شهرک مهرصفادشت از پیشرفت فیزیکی ٨۵ درصدی ساختمان درمانگاه این شهرک خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات دیوار کشی و سفت کاری این ساختمان به پایان رسیده است و در مرحله نازک کاری می باشد که امید است به زودی تکمیل و جهت بهره برداری در اختیار اداره شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گیرد.
سعیدی همچنین درپایان افزود : درصدد هستیم با همکاری اداره شبکه بهداشت ودرمان شهرستان و به منظور رفاه حال شهروندان این شهرک نسبت به راه اندازی مرکز اورژانس این درمانگاه نیز اقدامات موثری انجام گردد.
گفتنی است: ساختمان درمانگاه شهرک مهر صفادشت در زمینی با مساحت یازده هزارو و هشتصد متر مربع و اجرای توافق فی مابین شهرداری واداره کل راه وشهرسازی توسط شهرداری صفادشت دردست احداث  می باشد.