پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات احداث پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری پایتخت

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات احداث پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام خبر داد. عباس شعبانی ضمن اعلام پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات احداث پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام، از استمرار اقدامات اجرایی در بخش‌های مختلف پل تقاطع باقری- فرجام خبر داد […]

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات احداث پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام خبر داد.

عباس شعبانی ضمن اعلام پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات احداث پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام، از استمرار اقدامات اجرایی در بخش‌های مختلف پل تقاطع باقری- فرجام خبر داد و گفت: در حالی که فعالیت‌هایی از قبیل خاکریزی و زیرسازی شیبراهه، زیرسازی دوربرگردان شرق به شرق و اجرای انهار و شبکه جمع آوری آب‌های سطحی در جبهه شرقی پروژه به اتمام رسیده است، در ضلع غربی تقاطع نیز اقداماتی نظیر احداث دیوار حائل شمال غرب، فونداسیون کوله، ایزولاسیون و جدولکاری دیوار جنوبی انجام شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به تهیه هندریل و درز انبساط پل تقاطع باقری- فرجام در کارگاه، از آغاز اجرای درز انبساط در بخش شرقی پل خبر داد و ابراز امیدواری کرد اجرای شیبراهه غربی بزودی آغاز شود.
به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، پایه‌های روشنایی در خیابان فرجام تنها معارض تاسیساتی باقیمانده در این پروژه است که در آینده نزدیک جابجا و برطرف خواهد شد.

پروژه احداث تقاطع غیر همسطح باقری- فرجام با هدف ساماندهی ترافیک بزرگراه شهید باقری طراحی شده و از دی ماه سال ۱۳۹۹ توسط شهرداری منطقه ۴ در حال اجرا است. این تقاطع شامل یک پل رفت و برگشت با طول ۴۷۶ متر بوده و پس از بهره برداری، شرق و غرب خیابان فرجام را از روی بزرگراه شهید باقری به یکدیگر متصل می‌سازد.

منبع خبر