چرخ وفلک بزرگ بوشهر آماده بهره‌برداری است

شهردار بندر بوشهر از آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای افتتاح و بهره‌برداری از چرخ و فلک بوشهر خبر داد وگفت: نصب آخرین سازه ایمنی این پروژه به علت وزش شدید باد به تعویق افتاده است. حسین حیدری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص علت افتتاح نشدن این پروژه با وجود برآوردهای صورت‌گرفته، اظهار داشت: همکاران […]

شهردار بندر بوشهر از آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای افتتاح و بهره‌برداری از چرخ و فلک بوشهر خبر داد وگفت: نصب آخرین سازه ایمنی این پروژه به علت وزش شدید باد به تعویق افتاده است.

حسین حیدری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص علت افتتاح نشدن این پروژه با وجود برآوردهای صورت‌گرفته، اظهار داشت: همکاران ما در مجموعه شهرداری بوشهر تلاش کردند تا این پروژه در نوروز ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد، با این حال افتتاح چرخ و فلک بوشهر به‌منظور تکمیل آخرین پارت ایمنی به تعویق افتاد.

شهردار بوشهر افزود: اولویت شهرداری بندر بوشهر در وهله اول، ایمنی و سلامت کامل شهروندان بوشهری است و هدف ما افتتاح کامل و بدون نقص این پروژه است.

حیدری با بیان اینکه چرخ و فلک بوشهر در تمامی مراحل به تأیید اداره استاندار استان بوشهر رسیده است، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های همکاران ما در مجموعه شهرداری هم‌اکنون زیرساخت‌های لازم ایجاد شده و این پروژه در حال حاضر نیز آماده بهره‌برداری است و می‌تواند بدون مشکل پذیرای همشهریان گرامی باشد.

وی اضافه کرد: با این حال، طی آخرین بازدیدهای اداره‌کل استاندارد و به‌منظور تأمین امنیت هرچه بیشتر شهروندان دو مورد ایمنی دیگر نیز باید نصب می‌شد که مقدمات آنها نیز فراهم شده است.

 چرخ وفلک بزرگ بوشهر آماده بهره‌برداری است

شهردار بندر بوشهر با تاکید بر اینکه تهیه و نصب دیزل‌ژنراتور برای زمان قطعی برق و نصب صاعقه‌گیر به‌علت ارتفاع بالای این چرخ و فلک آخرین موارد ایمنی است که باید رعایت شود، خاطرنشان کرد: شهرداری بندر بوشهر در هفته‌های پایانی سال گذشته این موارد را خریداری کرده اما متأسفانه به علت وزش باد شدید در روزهای پایانی سال گذشته و روزهای ابتدایی امسال، امکان نصب سازه صاعقه‌گیر تاکنون فراهم نشده است.

حیدری در پایان ابراز امیدواری کرد: به‌زودی با مساعد شدن آب و هوا این پروژه به بهره‌برداری نهایی رسیده و به همشهریان عزیز خدمت‌رسانی کند.

منبع خبر