چهارمین قرار خدمت در شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار می شود

جلسه هماهنگی قرار خدمت شهرداری منطقه ۶ تبریز امروز با حضور معاون هماهنگی مناطق شهردار و همچنین شهردار و معاونان منطقه برگزار شد. مهدی یوسفی در این جلسه اظهار کرد: قرار خدمت یکی از برنامه های مفید مدیریت شهری جدید تبریز است که امکان احصای مشکلات اختصاصی مناطق و همچنین حل آن ها با هماهنگی […]

جلسه هماهنگی قرار خدمت شهرداری منطقه ۶ تبریز امروز با حضور معاون هماهنگی مناطق شهردار و همچنین شهردار و معاونان منطقه برگزار شد.

مهدی یوسفی در این جلسه اظهار کرد: قرار خدمت یکی از برنامه های مفید مدیریت شهری جدید تبریز است که امکان احصای مشکلات اختصاصی مناطق و همچنین حل آن ها با هماهنگی سایر دستگاه ها و مسئولان استانی را فراهم می کند.

وی ادامه داد: در این راستا چهارمین قرار خدمت با حضور مسئولان استانی و همچنین شهردار تبریز در منطقه ۶ برگزار خواهد شد که طبق برنامه های گذشته بازدید از پروژه های منطقه، جلسه بررسی مشکلات، ملاقات مردمی، جلسه با نخبگان و جلسه با خانواده شهدا و ائمه جماعات در دستور کار قرار دارد.

یوسفی خاطرنشان کرد: در طول هفته نیز جلسات تخصصی با حضور معاونان ستاد در شهرداری منطقه ۶ تبریز در حوزه های مالی و اقتصادی، برنامه ریزی، خدمات شهری، شهرسازی و عمرانی برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز تاکید کرد: با توجه به اینکه ناحیه بندی مناطق نیز آغاز شده، ضروری است تا شهرداری منطقه ۶ نسبت به احصای ساختمان های اداری موجود برای استقرار شهرداری های نواحی اقدام کند.

منبع خبر