کاشت درخت در مسیر ساحلی خرم رود خرم‌آباد آغاز شد

شهردار خرم‌آباد گفت: کاشت درخت در مسیر ساحلی رودخانه خرم رود خرم‌آباد تا پارک شاپوری به طول هفت کیلومتر آغاز شد. سعید فتوحی روز پنجشنبه در حاشیه کاشت‌ درخت در مسیر ساحلی خرم رود تا پارک شاپوری این شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با کمک سازمان سیما و منظر و سیمای شهری شهرداری خرم‌آباد […]

شهردار خرم‌آباد گفت: کاشت درخت در مسیر ساحلی رودخانه خرم رود خرم‌آباد تا پارک شاپوری به طول هفت کیلومتر آغاز شد.

سعید فتوحی روز پنجشنبه در حاشیه کاشت‌ درخت در مسیر ساحلی خرم رود تا پارک شاپوری این شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با کمک سازمان سیما و منظر و سیمای شهری شهرداری خرم‌آباد کاشت‌ درخت را از پل و جهادگران یعنی از شمال تا جنوب شهر خرم‌آباد آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نگهداری این درخت‌ها توسط فضای سبز به خوبی انجام می‌شود، بیان کرد: سال‌های گذشته کاشت درخت در اطراف شهرستان خرم‌آباد صورت گرفته اما به خاطر عدم دسترسی و نبود آب کافی خیلی از آنها از بین رفته است از این رو امسال تصمیم گرفتیم در کنار رودخانه خرم رود کاشت این درختان به مدت به طول هفت کیلومتر را آغاز کنیم.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: امروز سرانه فضای سبز در سطح شهرستان خرم آباد با نرم کشوری فاصله زیادی دارد، اما تلاش شهرداری خرم‌آباد این است که سالانه نیم درصد به سرانه فضای سبز اضافه شود.

احمدحسین فتایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در مراسم کاشت درخت توسط شهرداری خرم آباد از این اقدام شهرداری تقدیر و تشکر کرد و گفت: در شورای فرهنگ عمومی مصوبه ای در بحث درختکاری و محیط زیست وجود دارد که به زودی جلسه آن برگزار و دستگاه‌های مربوطه اقداماتی که انجام داده‌اند را ارائه خواهند.

لازم به ذکر است، مراسم جشن درختکاری توسط شهرداری خرم آباد با حضور اعضای شورای شهر ، شهردار خرم آباد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد، اصحاب رسانه و جمعی از مسوولان و مردم برگزار شد.

منبع خبر