کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خط ۵ متروی تهران و حومه

شهرداران آنلاین/مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از کاهش سر فاصله حرکت قطارهای خط ۵ متروی تهران و حومه در ساعات اولیه بهره برداری خبر داد. به گزارش ایسنا، علی عبداله پور نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه به همراه معاونین و مدیران از پایانه مهرشهر و ایستگاه […]

شهرداران آنلاین/مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از کاهش سر فاصله حرکت قطارهای خط ۵ متروی تهران و حومه در ساعات اولیه بهره برداری خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی عبداله پور نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه به همراه معاونین و مدیران از پایانه مهرشهر و ایستگاه گلشهر در خط ۵ متروی تهران و حومه بازید کرد و از نزدیک در جریان روند کارهای انجام شده و مشکلات و کمبودهای خط پنج قرار گرفت.

علی عبداله پور ضمن خسته نباشید، از تلاش های تمامی پرسنل قدردانی کرد و ‌گفت: با توجه به تغییر ساعت کار ادارات در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان، از روز شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ سرفاصله حرکت قطارها در خط ۵ کاهش می یابد.

وی افزود: برای جابجایی شهروندان و مسافران استان البرز از ساعت ۵:۰۰ تا ۹:۰۰ صبح از ایستگاه گلشهر به سمت کرج- تهران و همچنین از ایستگاه تهران(صادقیه) به سمت کرج-گلشهر از ساعت۶:۰۰ تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح از ۱۵ به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا کرد.

عبدالله پور خاطرنشان کرد:برای رفاه حال مسافران و اینکه بتوانند در سریعترین زمان ممکن به تهران برسند، اولین اعزام قطار از ایستگاه گلشهر در ساعت ۵:۰۰ صبح بصورت اکسپرس (تندرو) انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ادامه ارائه گزارش عملکردمدیر ارشد خط ۵ گفت: در حال حاضر بخش نگهداری و تعمیرات به خوبی در حال کار است و بعد از ۲۲ سال بهره برداری از مترو به یک بالندگی به لحاظ خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران رسیده ایم و سر آمد شرکت‌های بهره بردار مترو در کشور هستیم و به عنوان الگو برای خیلی از شرکت‌های شناخته شده، هستیم. 
وی با اشاره به اینکه عمده مشکلات مربوط به هزینه ها و کمبود نقدینگی است افزود: با تمام هزینه هایی که در سال گذشته در خط ۵  انجام شد، درآمد حاصل شده از این خط کمتر از ۳۰ درصد بوده که با تلاش تمامی همکارانم شاهد افزایش رضایتمندی مسافران در خط ۵ بودیم.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، عبدالله پور در پایان این بازدید بار دیگر از تمامی پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه قدردانی کرد و گفت: سعی داریم این بازدیدها را در تمامی خطوط انجام دهیم تا از نزدیک روند کار و مشکلات و ظرفیت های خطوط مترو را بررسی کنیم تا بر اساس موقعیت های موجود برای ادامه کار بهترین برنامه ریزی را انجام دهیم.