آغاز اعمال قانون سرعت میانگین از ۲۰ دی‌ماه در بلوارهای غدیر و آیت‌الله بروجردی قم

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از شهرنیوز، مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم از آغاز اعمال قانون سرعت میانگین در بلوارهای غدیر و آیت‌الله بروجردی از ۲۰ دی‌ماه خبر داد. وحید محسنی یکی از اقدامات مهم در راستای افزایش ایمنی معابر پرتردد و پرحادثه در قم را راه‌اندازی سامانه‌های ثبت تخلفات […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از شهرنیوز، مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم از آغاز اعمال قانون سرعت میانگین در بلوارهای غدیر و آیت‌الله بروجردی از ۲۰ دی‌ماه خبر داد.

وحید محسنی یکی از اقدامات مهم در راستای افزایش ایمنی معابر پرتردد و پرحادثه در قم را راه‌اندازی سامانه‌های ثبت تخلفات دانست و اظهار داشت: بلوار غدیر یکی از پرحادثه‌ترین محور شهری بود که در نیمه دوم امسال ۵ سامانه ثبت تخلفات در این محور راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه یک سامانه دیگر نیز در این محور تا پایان سال نصب می‌شود، ابراز کرد: با نصب این سامانه‌ها و ارسال پیامک لحظه‌ای، شاهد حداقل ۵۰ درصد کاهش تصادفات و تخلفات در محور هستیم.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم از وجود ۶ سامانه ثبت تخلفات در بلوار آیت‌الله بروجردی خبر داد و گفت: از ۲۰ دی‌ماه ثبت سرعت میانگین نیز به این محور و بلوار غدیر اضافه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه متوسط سرعت مجاز در بلوار غدیر ۷۰ کیلومتر بر ساعت و بلوار آیت‌الله بروجردی ۹۰ کیلومتر بر ساعت است، اذعان کرد: تاکنون ثبت تخلفات به‌صورت لحظه‌ای انجام می‌شود که روز چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه میانگین سرعت بین سامانه‌ها یا سرعت متوسط نیز اضافه می‌شود.