آغاز فصلی نو در زیباسازی شهری در شهرضا

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین، شهردار شهرضا با بیان این که زیباسازی شهری یکی از وظایف شهرداری ها و به منظور افزایش نشاط اجتماعی و هویت‌سازی شهری است گفت: در این شهرستان فصلی نو از فعالیت‌های زیباسازی شهری در حال رقم خوردن است. حمید شهبازی ادامه داد: این فعالیت‌ها شامل تعبیه توپ‌های […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین، شهردار شهرضا با بیان این که زیباسازی شهری یکی از وظایف شهرداری ها و به منظور افزایش نشاط اجتماعی و هویت‌سازی شهری است گفت: در این شهرستان فصلی نو از فعالیت‌های زیباسازی شهری در حال رقم خوردن است.

حمید شهبازی ادامه داد: این فعالیت‌ها شامل تعبیه توپ‌های نوری، المان‌های تیر برق، لوسترهای نوری، دیوارنگاره‌های شهری است.
وی با بیان اینکه یکی از وظایف شهرداری ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان با فضاسازی بصری است، اظهار کرد: حدود ۲ هزار متر مربع دیوارنگاره شهری با طرح‌های متفاوت و مفهومی در نظر گرفته شده که ۵۰ میلیارد ریال هزینه داشته است و تعداد توپ‌های نوری به بیش از ۲۰۰ عدد می‌رسد.
شهردار شهرضا بیان کرد: فرآیند زیباسازی شهری که بر پایه مشارکت شهروندان صورت می‌گیرد منجر به ایجاد فضاهای عمومی مطلوب و ایجاد سلامت روانی، شادی و رفاه مردم می‌شود.
وی افزود: این نوید را به شهروندان می‌دهیم که شهرضا به یک شهر پرنشاط و قابل دفاع از نظر هویت شهری نائل شود.