آیین رونمایی یک‌هزار دستگاه کامیونت ۶تنی با حضور وزیر کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور؛” بلدیه آنلاین ” به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، آیین رونمایی و آغاز واگذاری یک هزار دستگاه کامیونت ۶تنی آرنا پلاس ساخت شرکت ایران خودرو دیزل با حضور دکتر وحیدی وزیر کشور و مهدی سلیمی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد. […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور؛” بلدیه آنلاین ” به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، آیین رونمایی و آغاز واگذاری یک هزار دستگاه کامیونت ۶تنی آرنا پلاس ساخت شرکت ایران خودرو دیزل با حضور دکتر وحیدی وزیر کشور و مهدی سلیمی رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد.

 وزیر کشور در این مراسم که ۸ بهمن‌ماه در شرکت ایران‌خودرو‌دیزل برگزار شد، گفت: : تحویل یک هزار کامیونت آرناپلاس در راستای حمایت از تولید داخلی و با هدف تجهیز شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و با اولویت آتش نشانی توزیع خواهد شد.
دکتر احمد وحیدی در جمع خبرنگاران گفت: از تمام کسانی که پای کار تولید داخلی ایستاده اند تشکر می کنیم. وی افزود: ترجیح بر این است که تا جای ممکن، بر ساخت داخل تکیه داشته باشیم وامیدواریم بتوانیم  به استانداردهای خوبی دست پیدا کنیم.
وی در ادامه افزود: قراردادهای متعدد دیگری از جمله خرید تاکسی‌های پایه گازسوز و برقی نیز در دست اقدام است. دکتر وحیدی همچنین از آمادگی ایران خودرو‌دیزل برای تحویل۴۰دستگاه اتوبوس برقی که به شهرداری کرج اختصاص یافته است، خبر داد.
شایان ذکر است طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، هزار دستگاه  کامیونت ۶ تنی آرناپلاس جهت تحویل به شهرداری‌های کشور، ظرف دو ماه تحویل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور خواهد شد.