بتن ریزی عرشه پل کیلومتر ۳.۱۰۰+ محل اتصال دسترسی جاده سرو با رینگ سوم یا کمربندی بیرونی شهر ارومیه

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از‌ ارتباطات معاونت زیربنایی و حمل و نقل شهرداری ارومیه، یک پل دیگر به مساحت ۵۰۰ مترمربع در مسیر کمربندی دوم شهر ارومیه ساخته شد.  ابراهیم صفری گفت: در استمرار فعالیت های رینگ سوم یا کمربندی دوم شهر ارومیه و تلاش برای تکمیل فعالیت ها، […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از‌ ارتباطات معاونت زیربنایی و حمل و نقل شهرداری ارومیه، یک پل دیگر به مساحت ۵۰۰ مترمربع در مسیر کمربندی دوم شهر ارومیه ساخته شد.

 ابراهیم صفری گفت: در استمرار فعالیت های رینگ سوم یا کمربندی دوم شهر ارومیه و تلاش برای تکمیل فعالیت ها، عملیات بتن ریزی پل لینک سرو در کیلومتر ۳۱۰۰+ به مساحت ۵۰۰ مترمربع در ضخامت یک متر، با ۶۰۰ مترمکعب و ۱۵۰ تن میلگرد، به منظور احداث امتداد باندهای کندرو به سمت بادکی انجام شد.

صفری گفت: با تکمیل ابنیه راه، تلاش می شود نسبت به بلامانع کردن مسیر باندهای کندور، جهت تداوم فعالیت های سیویل اقدام شود.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه اذعان کرد: برابر برنامه ریزی بعمل آمده، پس از افتتاح فاز یک کمربند بیرونی در کیلومتر ۵۶۰.+، نسبت به ادامه احداث و فعالیت های تکمیلی تواما” باندهای تندرو و کندرو تا ۳.۷۰۰ کیلومتر اقدام و از ۳.۷۰۰ کیلومتر تا ۵.۳۰۰ کیلومتر همزمان با آزادسازی معارضات ملکی و تاسیساتی برقی، جهت عبور وسائل نقلیه با کارسازی های لازم معمول خواهد شد.

وی در پایان افزود: چنانچه مسیر کمربند بیرونی برای تردد وسائل نقلیه هموار شود، به لحاظ قابلیت بالای دسترسی، کمک شایانی به کاهش ترافیک داخل شهری، روانسازی ترانزیتی و محوری ترافیک خواهد شد.