بهره برداری از مجتمع رفاهی تفریحی جنت شهر قاین

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری قاین ، طی مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی، بوستان جنت شهر قاین وارد فاز بهره برداری شد. جواد قناعت در ادامه برنامه های سفر خود به شهرستان قاینات، مراسم افتتاح بوستان جنت را هم همراهی کرد. اعتبار هزینه شده برای […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری قاین ، طی مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی، بوستان جنت شهر قاین وارد فاز بهره برداری شد.

جواد قناعت در ادامه برنامه های سفر خود به شهرستان قاینات، مراسم افتتاح بوستان جنت را هم همراهی کرد. اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه با عنوان مجتمع رفاهی تفریحی جنت ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عنوان شده است.

اجرای ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیرسازی و سنگفرش ، ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع جدول گذاری، احداث ۶۰ مترمربع نمازخانه و ۱۶ چشمه سرویس بهداشتی از مشخصات فنی این مجموعه رفاهی تفریحی است.

شهرداری قاین برای تأمین زیرساخت های رفاهی شهروندان و مسافران، کافی شاپ، فضای بازی کودکان(۷۰۰ مترمربع)، فروشگاه و … را هم در این بوستان پیش بینی کرده است.