تبدیل شهرداری زنجان به اتاق شیشه‌ای

در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان که با موضوع با بررسی مباحث شفاف‌سازی و خرید ماشین‌آلات برف‌روبی و جمع‌آوری مکانیزه زباله برگزار شد، شهردار این شهر بر تبدیل شهرداری به اتاق شیشه‌ای تاکید کرد. به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا فیروزفر شهردار زنجان، در این جلسه با بیان اینکه شهرداری خانه ملت و شهروندان است اظهار کرد: با این تصور […]

در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان که با موضوع با بررسی مباحث شفاف‌سازی و خرید ماشین‌آلات برف‌روبی و جمع‌آوری مکانیزه زباله برگزار شد، شهردار این شهر بر تبدیل شهرداری به اتاق شیشه‌ای تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا فیروزفر شهردار زنجان، در این جلسه با بیان اینکه شهرداری خانه ملت و شهروندان است اظهار کرد: با این تصور تکلیف شهرداری مشخص می‌شود و ما باید در خدمت شهروندان باشیم.

وی با بیان اینکه سیاست مدیریت شهری حذف تبعیض و رفتار عادلانه و مصالح شهروندان است، ادامه داد: مسئولان باید خدمت‌گذار شهروندان باشند. البته در مسیر احقاق حقوق شهروندان با هیچکس مسامحه نخواهیم داشت.

شهردار زنجان تصریح کرد: اصحاب رسانه در راستای حقوق ذی‌نفعان شهرداری (شهروندان و پیمانکاران) مدیریت شهری را یاری کنند؛ سیاست ما تشخیص سره از ناسره و تبدیل شهرداری به مجموعه‌ی شیشه‌ای است.

فیروزفر اطلاع‌رسانی را حلقه مفقوده شهرداری مطرح کرد و نقش رسانه‌ها در دستیابی به این مهم ضروری دانست.

انسیه ابوبصیر، عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه با اشاره به نام گذاری میادین با نام شهدا و مشاهیر، گفت: بعضی از معابر که مختص به نخبگان، فرهیختگان و هویت زنجانی است باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه کمیته نام گذاری به دنبال نرم افزاری است که معابر به شکل سنتی نام گذاری نشود، افزود: در صددیم تا به شکل مدرن و منظم نام گذاری انجام شود.

منبع خبر