تجدید میثاق با شهدا و برگزاری اردوی تفریحی-فرهنگی دانشجویان دانشگاه فنی شهید کرانی بندرعباس

با حضور دکتر سیدرضا موسوی رئیس دانشگاه فنی حرفه ای استان هرمزگان و جمعی از مدیران و دانشجویان، یادمان شهدای گمنام دانشگاه فنی حرفه  ای پسران شهید کرانی غبار روبی شد. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید رضا موسوی رئیس دانشگاه فنی حرفه ای استان هرمزگان به همراه […]

با حضور دکتر سیدرضا موسوی رئیس دانشگاه فنی حرفه ای استان هرمزگان و جمعی از مدیران و دانشجویان، یادمان شهدای گمنام دانشگاه فنی حرفه  ای پسران شهید کرانی غبار روبی شد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید رضا موسوی رئیس دانشگاه فنی حرفه ای استان هرمزگان به همراه جمعی از مدیران و دانشجویان عزیز با حضور در یادمان شهدای دانشگاه فنی استان به مقام شامخ شهدا، ادای احترام کرد.

در ادامه دکتر موسوی در حاشیه مراسم بدرقه اردوی دانشجویان دانشگاه فنی پسران شهید کرانی بندرعباس، با بیان اینکه یکی از ثاتیرگذار ترین برنامه های فرهنگی دانشجویی که هم کارکرد تربیتی و معنویی برای دانشجویان دارد گفت؛ این اردوها ی دانشجویی، جهادی و علمی است که هم خاطرات بسیار خوب و به یاد ماندنی برای دانشجویان به یادگار می ماند و از این فعالیت های فرهنگی حمایت ویژه خواهیم کرد.

وی با اشاره به تاکید اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اردوهای جهادی اظهار داشت؛ تا پایان سال اردوهای جهادی، راهیان نور و علمی بسیاری در برنامه های فرهنگی دانشگاه گنجانده شده است* و دانشجویان عزیز با استقبال و مشارکت شان از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم در مناطق محروم و همچنین در بازدیدهای علمی با صنایع بیشتر آشنا خواهند شد که در بعد تربیتی، معنوی و اخلاقی آنان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

گفتنی است اردوی یک روزه دانشجویان به کوهستان پارک پنجعلی بندرعباس انجام شد.