تداوم عملیات اصلاح هندسی و اجرای رفیوژ میانی در خیابان دفاع مقدس و ساحلی شهر ارومیه

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از امور ارتباطات سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ارومیه، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: تداوم عملیات اصلاح هندسی و اجرای رفیوژ میانی در خیابان های دفاع مقدس و ساحلی برابر مصوبه شورای ترافیک توسط همکاران سازمان […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از امور ارتباطات سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ارومیه، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: تداوم عملیات اصلاح هندسی و اجرای رفیوژ میانی در خیابان های دفاع مقدس و ساحلی برابر مصوبه شورای ترافیک توسط همکاران سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل در حال انجام می باشد.

علی خلیل وند بیان کرد: تداوم عملیات اصلاح هندسی و اجرای رفیوژ میانی در خیابان های دفاع مقدس و ساحلی برابر مصوبه شورای ترافیک توسط همکاران سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل در حال انجام می باشد.

وی گفت: این عملیات در راستای بهبود عبور و مرور خودرو ها، مشخص نمودن سهم عبور و نظم بخشی به محل توقف تاکسی ها در حال انجام می باشد.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل در پایان اظهار داشت: از همه مردم با فرهنگ ارومیه بدلیل صبر و همراهی خود در پروژه های عمرانی ممنون و سپاس گزاریم.