تعامل شهرداری های تهران و نوش آباد در حوزه گردشگری در سال جاری

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین”و به نقل از روابط عمومی شهرداری نوش آباد، مدیر فرهنگی گردشگری شهرداری نوش آباد از تعاملات شهرداری های نوش آباد و تهران در حوزه گردشگری در سال جاری خبر داد. روح الله سالکیان در حاشیه دیدار با مدیرکل ستاد گردشگری شهرداری تهران بیان کرد: یکی از دغدغه […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین”و به نقل از روابط عمومی شهرداری نوش آباد، مدیر فرهنگی گردشگری شهرداری نوش آباد از تعاملات شهرداری های نوش آباد و تهران در حوزه گردشگری در سال جاری خبر داد.

روح الله سالکیان در حاشیه دیدار با مدیرکل ستاد گردشگری شهرداری تهران بیان کرد: یکی از دغدغه ها و اهداف حوزه گردشگری معرفی شهر نوش آباد و پتانسیل ها وظرفیت های آن به کلیه نقاط کشور بوده است که در این راستا شهر تهران به دلیل جمعیت، مجاورت و نزدیکی با شهر نوش آباد درنظرگرفته شده است.
وی افزود: با توجه به فعال بودن مدیریت گردشگری در مناطق 22 گانه شهرداری تهران اقدامات و برنامه های متنوعی در این زمینه برای حضور شهروندان و پرسنل شهرداری در شهر نوش آباد در نظرگرفته شده است.
روح الله سالکیان در پایان اعلام نمود: انعقاد تفاهم نامه فی مابین شهرداری تهران و شهرداری نوش آباد و حضور شهرداری نوش آباد در جشنواره های برگزاری شهر تهران از جمله موضوعات مورد بحث در نشست با دکتر قاسمی مدیر کل ستاد گردشگری شهر تهران بوده است.
این نشست در ستاد گردشگری شهرداری تهران و با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و مدیر فرهنگی گردشگری شهرداری نوش آباد برگزار شده است.