تقدیر از بانوان شاغل در شهرداری گلپایگان به مناسبت روز زن

به مناسبت سالروز میلاد فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن از بانوان شاغل در شهرداری گلپایگان با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل تجلیل به عمل آمد. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان، مراسم تجلیل و تقدیر از بانوان شاغل […]

به مناسبت سالروز میلاد فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن از بانوان شاغل در شهرداری گلپایگان با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان، مراسم تجلیل و تقدیر از بانوان شاغل در شهرداری با حضور پیمان شکرزاده شهردار گلپایگان ، سید محمد حسن علوی ریاست شورای اسلامی شهر ،معاونین شهردار انجام شد.

شهردار گلپایگان با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به همکاران و بانوان اظهار کرد: زنان در عرصه اداره امور شهر و کشور در کنار نقشی که در تربیت فرزندان ایران و امور اجتماعی دارند هموراه حضور پررنگی داشته اند.

پیمان شکرزاده با اشاره به مقام والای حضرت فاطمه زهرا (س ) و روز زن افزود: زنان جامعه اسلامی با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) در نقش های مادری، همسری و فعالیت اجتماعی می توانند سرمشقی برای زنان عالم باشند.

سید محمد حسن علوی ریاست شورای اسلامی شهر گلپایگان نیز با اشاره به وظیفه سخت زنان در ایفای نقش درخانه و محل کار گفت: روز زن خجسته ترین زمان برای تجلیل و تحسین از زنان است و از یکسال تلاش همکاران شاغل در شهرداری قدردانی کرد.