تلاش حوزه خدماتی شهری منطقه ۳ در حذف زوائد بصری و رسیدگی به محلات

اقدامات روزانه حوزه خدمات شهری در نظافت و پاکسازی معابر ومحلات بطور مستمر ادامه دارد. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ ؛ میثم علی نژاد مدیر منطقه با بیان این مطلب گفت : خدمات محله ای در سطح حوزه شهرداری منطقه ۳ با تلاش […]

تلاش حوزه خدماتی شهری منطقه ۳ در حذف زوائد بصری و رسیدگی به محلات

اقدامات روزانه حوزه خدمات شهری در نظافت و پاکسازی معابر ومحلات بطور مستمر ادامه دارد.


به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ ؛ میثم علی نژاد مدیر منطقه با بیان این مطلب گفت : خدمات محله ای در سطح حوزه شهرداری منطقه ۳ با تلاش عوامل اجرایی حوزه خدمات شهری و اجرایی این منطقه با سرعت و جدیت استمرار دارد .
وی افزود : نظافت محیط شهری ، ایجاد محیط سالم به تبع آن کسب رضایت شهروندان و همچنین بهره مندی از خدمات شهری حداکثری، جزو رسالت ها و اهداف معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه می باشد و بدین منظور، برنامه های روزانه و منظم این معاونت در اجرای خدمات محله ای، با تلاش شبانه روزی تلاشگران این حوزه استمرار دارد.
وی خاطر نشان گرد : لکه گیری آسفالت معابر و محلات از چندین روز پیش آغاز و همچنان توسط همکاران خدمات شهری و اجرایی این شهرداری ادامه دارد و همچنین پاکسازی و نظافت محله‌ها، شستشوی جداول، جمع‌آوری نخاله‌های رها شده و لایروبی جوی‌ها و کانیوها ، رسیدگی به فضای سبز به صورت مستمر در سطح منطقه انجام می‌شود.
مدیر منطقه ۳ شهردای اهواز در ادامه خاطر نشان کرد: حذف زوائد بصری از فضاهای عمومی احترام به حقوق شهروندان است که این امر مهم توسط خدمات شهری به صورت مستمر با امحا نقاشی دیوارها، شستشو و تعمیر سطل‌های زباله، شستشوی جداول و پیاده روها، شستشوی آبنما و سرویس بهداشتی و ساماندهی روشنایی پارک ها صورت می‌گیرد.
وی به شستشوی علائم ترافیکی اشاره کرد و افزود: انجام عملیات شسشو تابلوها و علائم ترافیکی علاوه بر ارتقای زیبای و پاکیزگی شهر باعث افزایش دامنه دید رانندگان شده و هدایت اتومبیل‌ها و افراد به سهولت انجام می‌شود و ناکارآمدی علائم ترافیکی منجر به هرج و مرج و تصادف می‌شود.