جلب رضایت شهروندان،بالاترین اولویت شهرداری گلپایگان

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “ّلدیه آنلاین”و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان، به منظور تقویت روحیۀ همدلی و همراهی بین کارکنان ، نشست صمیمی و هفتگی شهردار با پرسنل شهرداری در محل دفتر شرکت بازیافت برگزار گردید. حذف دیوار مدیریتی ، ،تکریم ارباب رجوع ،تلاش با برنامه کاری،نظم […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “ّلدیه آنلاین”و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان، به منظور تقویت روحیۀ همدلی و همراهی بین کارکنان ، نشست صمیمی و هفتگی شهردار با پرسنل شهرداری در محل دفتر شرکت بازیافت برگزار گردید.
حذف دیوار مدیریتی ، ،تکریم ارباب رجوع ،تلاش با برنامه کاری،نظم در ورود و خروج پرسنل از اهداف این جلسه بود.
شهردار گلپایگان گفت: با توجه به ضرورت شفاف سازی و طرح نظرات و انتقال مطالب و پیشنهادات در خصوص ایجاد روحیۀ صمیمی و تقویت بنیه کاری و همدلی و همراهی همکاران و پرسنل شهرداری این نشست ها برگزار می گردد.
پیمان شکرزاده طرح مسائل و پیشنهادات پرسنل را به منظور بالا بردن راندمان کاری و تسریع در حل امور پرسنل و ارباب رجوع لازم و ضروری دانست و با بیان اینکه رضایت شهروندان بالاترین افتخار برای مجموعه شهرداری است افزود: همه کارکنان شهرداری باید جلب رضایت شهروندان را در بالاترین اولویت فعالیت خود قرار دهند .
وی افزود: اولین موردی که مردم با آن مواجه هستند و منعکس می کنند برخورد خوب همکاران با شهروندان است و لذا امیدوارم روند تکریم ارباب رجوع ادامه دار باشد و در پایان کار همه ما سربلند باشیم چرا که سربلندی ما افتخار و ارتقاء جایگاه شهر گلپایگان خواهد بود.