خیابان کاتب اصفهانی به‌زودی افتتاح می‌شود

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی و احداث خیابان کاتب اصفهانی و مسیرهای منتهی به آن با ارزشی بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان مراحل پایانی را طی می‌کند و به‌زودی افتتاح خواهد شد. حسن محمدحسینی اظهار کرد: احداث خیابان کاتب اصفهانی به‌طول ۶۵۰ متر و عرض ۲۴ متر، حدفاصل خیابان شهدای لیمجیر تا خیابان […]

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی و احداث خیابان کاتب اصفهانی و مسیرهای منتهی به آن با ارزشی بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان مراحل پایانی را طی می‌کند و به‌زودی افتتاح خواهد شد.

حسن محمدحسینی اظهار کرد: احداث خیابان کاتب اصفهانی به‌طول ۶۵۰ متر و عرض ۲۴ متر، حدفاصل خیابان شهدای لیمجیر تا خیابان امام رضا (ع) یکی از پروژه‌های مهم و حائز اهمیت سال جاری منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در سال ۱۳۹۶ مصوب و برای آن ردیف اعتباری در نظر گرفته شده است، افزود: با توجه به محقق نشدن آزادسازی این پروژه در دوره پیشین مدیریت شهری، مراحل آزادسازی و اجرای این پروژه از سال ۱۴۰۱ با جدیت آغاز و کمتر از دو سال تکمیل شد و بنا به ضرورت در اختیار شهروندان قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای اجرای این خیابان و مسیرهای منتهی به آن بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع آزادسازی صورت گرفته است، تصریح کرد: ارزش آزادسازی و اجرای این پروژه بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان است.

منبع: http://imna.ir/x7Ym8