رایگان شدن اتوبوس‌های شهری یزد در روز ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور؛” بلدیه آنلاین ” به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد؛ رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد خبر داد: خدمات اتوبوس‌های شهری یزد، امروز به مناسبت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رایگان است.  مهدی فعالی افزود: خطوط عادی اتوبوسرانی از نقاط مختلف […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور؛” بلدیه آنلاین ” به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد؛ رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد خبر داد: خدمات اتوبوس‌های شهری یزد، امروز به مناسبت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رایگان است.

 مهدی فعالی افزود: خطوط عادی اتوبوسرانی از نقاط مختلف شهر از جمله میدان ابوذر، بلوار پاسداران، چهارراه دولت آباد، آزادشهر، حسن آباد، امامشهر به سمت میدان مارکار، کار انتقال مردم به محل راهپیمایی ۲۲ بهمن را انجام می‌دهند.

وی گفت: سرویس دهی ویژه از محلات اسکان، حسین آباد ریسمانی، روستای شحنه هم برای تسهیل در حضور مردم و استفاده نکردن از وسایل حمل و نقل شخصی به سمت محل راهپیمایی انجام می‌شود.

فعالی ادامه داد: مساجد و پایگاه‌هایی هم که قصد انتقال مردم به این جشن ملی را دارند می‌توانند تا ساعت ۷:۳۰ صبح امروز، با تماس با شماره ۱۸۸۹ سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری درخواست خود را اعلام کنند.