شمارش معکوس اتمام فاز اول پروژه پارک مشاهیر شاهرود/پارک مشاهیرگامی بلند برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری-فرهنگی وتفریحی شهر شاهرود

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، شهردار شاهرود ازتلاش دوچندان نیروهای شهرداری شاهرود در آماده سازی پارک مشاهیر خبر داد و گفت: شمارش معکوس اتمام فاز اول پروژه پارک مشاهیر آغاز شد. محسن احمدی با اشاره به اینکه احداث پارک مشاهیر به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های خوب […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، شهردار شاهرود ازتلاش دوچندان نیروهای شهرداری شاهرود در آماده سازی پارک مشاهیر خبر داد و گفت: شمارش معکوس اتمام فاز اول پروژه پارک مشاهیر آغاز شد.

محسن احمدی با اشاره به اینکه احداث پارک مشاهیر به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های خوب برای شناساندن داشته‌های فرهنگی و مفاخر شهر به نسل جوان است، افزود: این طرح ها با هدف توسعه و پیشرفت شهری، خدمت بهینه و رفاه شهروندان به مرحله اجرایی در آمده است.

وی با بیان اینکه این پروژه در ۲ فاز اجرا  که فاز اول آن با قدرت بالا در حال اتمام است، ابراز داشت: افتتاح این پروژه ارزشمند که در راستای شناساندن مفاخر شهر ،تکریم و احترام به مشاهیر و فرهنگ‌سازی در زمینی به مساحت ۳۳ هزار مترمربع احداث خواهد شد.

شهردار شاهرود در پایان با تأکید بر اینکه این فضا با اجرای پارکینگ ۲ طرف به تعداد ۱۵۰ خودرو، ویژه مشاهیر، اسکان مسافر، بوستان گفتگو، فضای خدماتی، آمفی‌تئاتر روباز و… اجرایی می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم با اتمام پروژه مجموعه آبشار دوم سرانه فضاهای تفرجگاهی شاهرود را بالا برده و حسن انتخاب ورود به نقاط تفرج گاهی به شهروندان داده شود.

شایان ذکر است، احداث این پارک افزایش سرانه تفرجگاهی را به‌همراه دارد.

منبع خبر