شهردار اصفهان: جشن پروانه‌ها در مدار عشق حرکت می‌کند

شهردار اصفهان گفت: جشن پروانه‌ها در مدار عشق حرکت می‌کند،همراه با عشق است و انتهایی ندارد. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از ایمنا، علی قاسم‌زاده در جشن پروانه‌ها که به منظور حمایت از بیماران سخت درمان (صعب العلاج) برگزار شد، با بیان اینکه هر فعالیتی که انجام می‌شود یک […]

شهردار اصفهان گفت: جشن پروانه‌ها در مدار عشق حرکت می‌کند،همراه با عشق است و انتهایی ندارد.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از ایمنا، علی قاسم‌زاده در جشن پروانه‌ها که به منظور حمایت از بیماران سخت درمان (صعب العلاج) برگزار شد، با بیان اینکه هر فعالیتی که انجام می‌شود یک خاستگاه اولیه دارد که رفتار را در یک مسیری قرار می‌دهد، اظهار کرد: این مسیر یک انتها دارد که گاهی خاستگاه این رفتارها تحمیلی است و برای برطرف کردن یک نیاز، ترس و طمع انجام می‌شود.

وی افزود: مدار تحمیل که تحمل می‌کنیم، همواره با رنج و عذاب همراه است و زمانی که در این مدار باشیم، فشار زیادی را باید تحمل کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه مدار دوم تکلیف بوده و با یک منطق عقلانی همراه است، تاکید کرد: این مدار بالاتر از تحمیل بوده که گاهی خسته کننده و برای انجام وظیفه با تحمل عذاب همراه است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه مدار سوم لذت نام دارد که در راستای برای برطرف کردن لذت‌ها است، گفت: مدار لذت بالاتر از دو مدار تحمیل و تکلیف قرار دارد و ابتدای آن اشتها و انتهای آن عذاب است.

وی ادامه داد: مدار چهارم که عنوان جلسه امروز و کانون حمد ایرانیان است، مدار عشق بوده است و از سر تکلیف و تحمیل نیست، بلکه همراه با عشق است و انتهایی ندارد.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در مدار عشق هر رنج و عذابی را تحمل می‌کنیم، خاطرنشان کرد: مدار عشق مراتب بسیاری دارد و ارزش عشق به معشوق آن است.

وی ادامه داد: یکی از زیباترین واژه‌های آفرینش عشق و محبت است، از این‌رو کسانی که در اینگونه مراکز فعالیت دارند تنها در مدار عشق حرکت می‌کنند.