شهردار ایلام: ۴۰ میلیارد تومان برای زیباسازی ورودی های شهر ایلام اختصاص یافت

شهردار ایلام گفت: به تازگی ۴۰ میلیارد تومان برای زیباسازی ورودی های شهر ایلام اختصاص یافته است. بابک محمدی اظهار کرد: به تازگی ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی مناطق حاشیه شهر ایلام و ۴۰ میلیارد تومان برای زیباسازی ۲ ورودی شهر ایلام اختصاص یافته است. وی با اشاره به اینکه فرهنگسرای ایلام بعد از […]

شهردار ایلام گفت: به تازگی ۴۰ میلیارد تومان برای زیباسازی ورودی های شهر ایلام اختصاص یافته است.

بابک محمدی اظهار کرد: به تازگی ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی مناطق حاشیه شهر ایلام و ۴۰ میلیارد تومان برای زیباسازی ۲ ورودی شهر ایلام اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگسرای ایلام بعد از ۲۴ سال تعیین تکلیف شده و الان به شهرداری واگذار شده و قرار است به زودی فراخوان سرمایه گذاری طرح داده شود، گفت: استاندار ایلام برای تک تک پروژه‌های شهری در تهران رایزنی می‌کند، به طور مثال روز گذشته از وزیر راه و شهرسازی برای طرح میدان میوه و تره بار پیگیری و آن را به سرانجام رسانده است.

وی گفت: شهرداری ایلام طبق نقشه راه در حال اجرایی کردن طرح‌ها است، بزرگترین معضل و مشکل شهرداری ایلام بدهی و مطالبات گذشته است، به عنوان مثال پیمانکار طرح پیاده روی طالقانی، طرح‌های زیرگذر هنوز طلب دارند.

محمدی افزود: بحث خدمات شهری از موضوعات بسیار مهمی است که در اولویت شهرداری قرار گرفته است.

بیشترین ابراز گله مندی مردم در خصوص سیمای شهری و خدمات شهری است

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم شهرداری کلنگ زنی طرح میدان میوه و تره‌بار با حمایت خوب استاندار ایلام بوده است، گفت: بیشترین ابراز گله مندی مردم در خصوص سیمای شهری و خدمات شهری است که بزودی تغییرات را در این دو بخش خواهیم داشت.

شهردار ایلام اضافه کرد: در رابطه با کار مردم با کسی شوخی و تعارف نداریم، هر فردی در هر جایگاهی منصوب می‌شود باید ۲۴ ساعته در حال تلاش و حل مشکلات مردم باشد.

وی گفت: با ارزیابی از هر نیرویی که پویا و فعال باشد، حمایت می‌کنیم.به طور مثال در سازمان اتوبوسرانی شاهد تقدیر مسئولان کشوری و استانی بودیم.

حاشیه‌ها بزرگترین مانع سد راه کار در شهرداری هستند

محمدی با اشاره به اینکه شورا از لحاظ قانونی اجازه دخالت در عزل و نصب نیرو را ندارد اما از تجارب اعضای شورای شهر، نخبگان، رسانه‌ها برای انتصابات در شهرداری مشورت گرفته می‌شود، بیان کرد: حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه و دیگر مسئولان وظیفه من را نسبت به حل مشکلات شهری سنگین‌تر کرده است.

وی ادامه داد: حاشیه‌ها بزرگترین مانع سد راه کار در شهرداری هستند، همه باید برای توسعه شهر کمک کنند.

شهردار ایلام افزود: یکی دیگر از مهمترین اقدامات بزرگ عمرانی شهرداری ایلام اجرای پروژه هوشمند سازی شهر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان است که تحولی در توسعه شهر ایلام است.

وی گفت: بیشتر انرژی شهرداری صرف گرفتن اعتبار برای حقوق پرسنل و بهتر شدن شرایط شهر می‌شود، هیچ نگاه قومی و قبیله‌ای ندارم، در انتصابات مبنای کار و تلاش، تخصص و حل مشکلات مردم مورد توجه قرار می‌گیرد.

محمدی اضافه کرد: مجموعه شهرداری در این مدت تغییرات نداده و سعی کردیم با همین نیروها و هر طیفی که بوده کار کنیم، بعد از یک سال دیگر تغییر ندادن توجیه ندارد، از الان به بعد باید خروجی کار به مردم ارائه دهیم.

وی گفت: رسانه به شهرداری برای حل مشکلات شهری کمک کنند.

منبع خبر