صدور نخستین پروانه ساختمان الکترونیکی و تک برگ در شهرداری جندق

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری جندق، نخستین پروانه ساختمان الکترونیکی و تک برگ در شهرداری جندق صادر گردید. محمد سلمان شهردار جندق گفت: در راستای ارتقاء خدمات اداری به شهروندان محترم شهر جندق و بروزرسانی حوزه فنی شهرداری و الکترونیکی نمودن تمامی مراحل صدور پروانه […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری جندق، نخستین پروانه ساختمان الکترونیکی و تک برگ در شهرداری جندق صادر گردید.
محمد سلمان شهردار جندق گفت: در راستای ارتقاء خدمات اداری به شهروندان محترم شهر جندق و بروزرسانی حوزه فنی شهرداری و الکترونیکی نمودن تمامی مراحل صدور پروانه ساختمان و حذف کاغذ فرایند خرید و تجهیز سخت افزارها و نرم افزارهای مربوطه ، اسکن الکترونیک تمامی مستندات پرونده های دفتر فنی صورت گرفت تا شاهد برآورده شدن این مهم باشیم و پروانه های ساختمانی به صورت الکترونیکی و تک برگ صادر گردد.
وی افزود: در این زمینه از تلاش های شبانه روزی همکاران محترم حوزه فنی،فناوری اطلاعات شهرداری که زمینه خدمت رسانی به شهروندان را فراهم نمودند تقدیر و تشکر می نماییم.