قول شهردار گرگان برای آسفالت همه معابر خاکی/ ۲۱ محله کمتربرخوردار کشور در گرگان وجود دارد

سیدالنگی گفت: امسال یک هدفگذاری را با کمک راه و شهرسازی برای شهر گرگان ترسیم کرده ایم تا پایان سال دیگر معبر خاکی در مرکز استان نداشته باشیم. سیدمحمد سیدالنگی شهردار گرگان در نشست بم سفیر نوسازی ایران قوی با اشاره به عزم دولت سیزدهم برای اجرای طرح تحول و توانمندسازی اجتماع محور محلات کمتر […]

سیدالنگی گفت: امسال یک هدفگذاری را با کمک راه و شهرسازی برای شهر گرگان ترسیم کرده ایم تا پایان سال دیگر معبر خاکی در مرکز استان نداشته باشیم.
سیدمحمد سیدالنگی شهردار گرگان در نشست بم سفیر نوسازی ایران قوی با اشاره به عزم دولت سیزدهم برای اجرای طرح تحول و توانمندسازی اجتماع محور محلات کمتر برخوردار در سطح کشور اظهارکرد: این طرح در ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار کشور اجرا می شود که از این تعداد ۲۱ محله در شهر گرگان واقع شده است و همه باید تلاش کنیم تا عدالت در توسعه متوازن شهری را با اولویت این محلات برقرار کنیم.
شهردار گرگان یادآورشد: در سال ۱۴۰۰ راه و شهرسازی استان حدود ۸ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت های روبنایی و زیربنایی و تأمین سرانه های موردنیاز و فضاهای کالبدی این محلات کرده است.
وی افزود: علاوه براین امسال یک هدفگذاری را با کمک راه و شهرسازی برای شهر گرگان ترسیم کرده ایم تا پایان سال دیگر معبر خاکی در مرکز استان نداشته باشیم.
شهردار گرگان با تاکید بر تلاش این مجموعه برای از بین بردن فقر کالبدی از محلات کم برخوردار این شهر گفت: در کوی محتشم، قلعه حسن، اوزینه و چناران، عرفان و شریعتی موضوع اصلی مقاوم سازی ساخت و سازهاست.

منبع خبر