مدیر کل موزه های کشور: اقدامات مدیریت شهری نوش آباد در حوزه میراث فرهنگی ستودنی است

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری نوش آباد، مدیر کل اداره موزه ها در وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کشور ، اهتمام شهرداری و شورای اسلامی نوش آباد در موضوعات میراث فرهنگی را ستودنی دانست. هادی میرزایی بیان کرد: با توجه به تاریخی بودن […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری نوش آباد، مدیر کل اداره موزه ها در وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کشور ، اهتمام شهرداری و شورای اسلامی نوش آباد در موضوعات میراث فرهنگی را ستودنی دانست.
هادی میرزایی بیان کرد: با توجه به تاریخی بودن شهر نوش آباد و دارا بودن ابنیه های متعدد باستانی توجه ویژه و پیگیری در این زمینه مورد نیاز است که بحمدالله شهرداری و شورای اسلامی نوش آباد دراین زمینه پیشتاز بوده است.
لازم به توضیح است دیدار با مدیرکل موزه ها در راستای تکمیل موزه شترخان توسط رئیس کمیسیون فرهنگی شورا و مدیرفرهنگی گردشگری شهرداری صورت گرفت.
همپنین در راستای پیگیری موضوعات میراثی شهر نوش آباد دیدار با سرکارخانم توحدی رئیس اداره کل آموزش صنایع دستی برای احیاء صنایع دستی نوش آباد و دکتر سامه برای معرفی مدیر پایگاه میراث فرهنگی نوش آباد انجام شده است.