معرفی شهردار جدید شهر ایلام

امروز در مراسمی بابک محمدی آوندی به عنوان شهردار ایلام معرفی شد. شهردار جدید شهر ایلام دارای دکتری مدیریت شهری است که شهرداری منطقه یک و چهار اهواز ،شهردار فولاد شهر اصفهان ،معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز  و مدیرعامل سازمان پارکها  و فضای سبز کلانشهر اهواز را  در کارنامه دارد. آقای محمدی آوندی شهردار ایلام […]

امروز در مراسمی بابک محمدی آوندی به عنوان شهردار ایلام معرفی شد.

شهردار جدید شهر ایلام دارای دکتری مدیریت شهری است که شهرداری منطقه یک و چهار اهواز ،شهردار فولاد شهر اصفهان ،معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز  و مدیرعامل سازمان پارکها  و فضای سبز کلانشهر اهواز را  در کارنامه دارد.

آقای محمدی آوندی شهردار ایلام در سخنانی با اشاره به وجود مشکلات شهری ایلام گفت : احداث پارکینگ طبقاتی در شهر ایلام، ساماندهی ورودی‌های شهر ایلام و حضور در محلات برای حل مشکلات مردم از جمله برنامه‌های شهردار جدید ایلام می باشد که قرار است در مدت ۴ سال اجرایی شود.

هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام هم با اشاره به برنامه حمایتی استانداری برای ادامه طرح‌های عمرانی در شهر ایلام افزود: حدود ۷۲ میلیارد تومان برای کمک به شهرداری ایلام و تکمیل طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

انوری پور رئیس شورای شهر ایلام نیز با عذر خواهی بخاطر طولانی شدن روند انتخاب شهردار بیان کرد: از بین ۳۸ نفر که رزومه کاری خود را ارائه کرده بودند پس از بررسی‌ها بابک محمدی آوندی به عنوان شهردار ایلام انتخاب شد.

محمدی آوندی اسفند سال ۱۴۰۰ از سوی نهاد‌های ذی صلاح قانونی استان مورد تایید قرار گرفته بود.شهردار ایلام پس از هشت ماه تعیین شد.