ندرلو معاون شهردار منطقه ۸ تهران خبر داد؛ اهدای گل به ازای پسماند

معاون شهردار منطقه ۸ تهران گفت: این طرح‌ها با هدف جلوگیری از تولید پسماند، افزایش حداکثری تفکیک در مبدأ، استفاده مجدد، بازیافت و به حداقل رسانی پسماند شهری در دستور کار قرار گرفته است. محمدرضا ندرلو معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۸ با اشاره به اینکه طرح تعویض پسماند خشک با گل، […]

معاون شهردار منطقه ۸ تهران گفت: این طرح‌ها با هدف جلوگیری از تولید پسماند، افزایش حداکثری تفکیک در مبدأ، استفاده مجدد، بازیافت و به حداقل رسانی پسماند شهری در دستور کار قرار گرفته است.

محمدرضا ندرلو معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۸ با اشاره به اینکه طرح تعویض پسماند خشک با گل، یکی از ایده‌های نوین در حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست است که در اجرای آن تأثیر بسزایی در تفکیک پسماند از مبدا دارد، گفت: اجرای چنین طرح‌های جهت ترغیب بیشتر شهروندان بسیار اثر گذار است. در سال جاری برنامه‌های مختلفی در سطح منطقه در راستای مشارکت بیشتر شهروندان در امر تفکیک پسماند خشک اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح‌ها با هدف جلوگیری از تولید پسماند، افزایش حداکثری تفکیک در مبدأ، استفاده مجدد، بازیافت و به حداقل رسانی پسماند شهری و کاهش دفن پسماندها با توجه به مسائل زیست محیطی در دستور کار این معاونت است.

ندرلو تاکید کرد: حضور کارشناسان اداره مدیریت پسماند در شهرک مسکونی مترو در روزهای سه شنبه هر هفته و ارائه گل و گلدان در ازای پسماند تفکیک شده شهروندان از برنامه‌های اجرایی این اداره می‌باشد در شهرک مذکور اجرا می‌شود.

منبع خبر