نصب ۸ دستگاه اذان‌گوی خودکار جدید در منطقه ۸ تهران

با خریداری و نصب هشت سیستم اذان‌گوی خودکار جدید،تعداد بوستان‌ها و میادین مجهز به این سیستم در منطقه ۸ به ۱۰ مکان و فضای شهری عمومی رسید. به دستور فاطمه تنهایی شهردار این منطقه، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان سیستم های پخش خودکار اذان در هشت بوستان و میدان این منطقه نصب شدند. پیش […]

با خریداری و نصب هشت سیستم اذان‌گوی خودکار جدید،تعداد بوستان‌ها و میادین مجهز به این سیستم در منطقه ۸ به ۱۰ مکان و فضای شهری عمومی رسید.

به دستور فاطمه تنهایی شهردار این منطقه، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان سیستم های پخش خودکار اذان در هشت بوستان و میدان این منطقه نصب شدند. پیش از این نیز دو سیستم اذان گوی خودکار در این منطقه موجود بوده که به دلیل نقص فنی فعالیت نمی کرده است.

سیستم پخش اذان خودکار از طریق جی پی اس(GPS) موجود در دستگاه زمان دقیق اذان را شناسایی می کند و در سه نوبت صبح، ظهر و مغرب اذان را پخش می کند. در ماه مبارک رمضان علاوه بر اذان، دعای فرج و دعای روزهای ماه مبارک از این دستگاه در فضای عمومی شهر پخش می شود.

نصب ۸ دستگاه اذان‌گوی خودکار جدید در منطقه ۸

این مکانها شامل بوستان یاسمن ناحیه یک، بوستان فدک ناحیه دو ، بوستان گل مریم ناحیه دو، بوستان  شقایق ناحیه دو، بوستان مینیاتور ناحیه سه، بهارستان ناحیه سه، تابان ناحیه سه نصب و میدان نبوت ناحیه دو است.

منبع خبر