نقش پررنگ جوانان در غبارروبی مساجد منطقه ۲۲ تهران

شهردار منطقه ۲۲ تهران از برگزاری آیین غبارروبی مساجد این منطقه در آستانه ماه مبارک رمضان به همت جوانان محلات و مشارکت مدیریت شهری خبر داد و گفت: مساجد در ماه رمضان، ماه مهمانی خدا میزبان جمعیت زیادی از شهروندان است و برنامه های گوناگون مذهبی، اجتماعی و فرهنگی اجرا می شود و جوانان نقش […]

شهردار منطقه ۲۲ تهران از برگزاری آیین غبارروبی مساجد این منطقه در آستانه ماه مبارک رمضان به همت جوانان محلات و مشارکت مدیریت شهری خبر داد و گفت: مساجد در ماه رمضان، ماه مهمانی خدا میزبان جمعیت زیادی از شهروندان است و برنامه های گوناگون مذهبی، اجتماعی و فرهنگی اجرا می شود و جوانان نقش پر رنگی در این فعالیت ها دارند.

وحید رضا محمدی در این باره اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان و در دهه تکریم مساجد، آماده سازی و پیش بینی اجرای برنامه ها در این مراکز دینی با همکاری جوانان محلات به اجرا درآمد.

وی افزود: غبار روبی مساجد این منطقه در چند بخش از دهه پایانی ماه مبارک شعبان که غباروبی مساجد نامگذاری شده اغاز و تا شب نخستین روز از ماه مبارک رمضان قرن جدید ادامه داشته است.

محمدی ادامه داد: در نخستین مرحله از این غبار روبی مساجد عوامل معاونت خدمات شهری با نظارت شهرداران نواحی شش گانه بنای مساجد را مورد شستشو قرار دادند و سپس در مرحله بعدی طرح تحول نگهداشت شهر در معابر اطراف مساجد مورد اجرا قرار گرفت.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: در مرحله بعد غبار روبی مساجد منطقه ۲۲، داخل مساجد مورد نظافت قرار گرفت که این طرح نیز با نظر مستقیم معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه به اجرا در آمد.

منبع خبر