نوسازی و بازسازی تعداد ۵۵ ایستگاه اتوبوس سطح شهر کرج

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور؛” بلدیه آنلاین ” به نقل از پایگاه خبری کرج امروز؛ عضو شورای شهر کرج با اشاره به تذکر داده شده در تیرماه سال جاری مبنی بر کیفیت نامناسب ایستگاه های اتوبوس شهر، از تخصیص اعتبار به منظور نوسازی و بازسازی ۷۵ ایستگاه تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور؛” بلدیه آنلاین ” به نقل از پایگاه خبری کرج امروز؛ عضو شورای شهر کرج با اشاره به تذکر داده شده در تیرماه سال جاری مبنی بر کیفیت نامناسب ایستگاه های اتوبوس شهر، از تخصیص اعتبار به منظور نوسازی و بازسازی ۷۵ ایستگاه تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: تاکنون ۵۵ ایستگاه نوسازی و بازسازی شده است.

 پیرو تذکر و نطق علیرضا رحیمی در صحن شورای اسلامی شهر با عنوان “ایستگاه‌های اتوبوس کرج در شأن شهروندان نیست” که تیرماه سال جاری مطرح شد، این عضو شورا از نوسازی و بازسازی تعداد ۵۵ ایستگاه اتوبوس در شهر خبر داد و افزود: تعداد ۲۰ ایستگاه دیگر نیز تا پایان سال مورد بازسازی و نوسازی قرار خواهد گرفت.

رحیمی اضافه کرد: در بودجه سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان جهت بازسازی، توسعه و تجهیز ایستگاه‌های اتوبوس اختصاص داده شد تا با این مبلغ شهرداری نسبت به طراحی جدید، ساخت، نوسازی و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس سطح شهر اقدام نماید.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های اتوبوس موجود زیبنده و در شأن شهروندان فهیم کرجی نیست، اضافه کرد: به دلیل عدم توجه و نظارت کافی در حوزه حمل و نقل همگانی در سازمان حمل بار و مسافر طی سالیان گذشته تعداد زیادی از ایستگاه های اتوبوس شهر فرسوده شده و قابل استفاده نبود.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کر د: با تذکرات و پیگیری های متعدد خوشبختانه تا به امروز تعداد ۵۵ ایستگاه نوسازی و یا بازسازی شده است و ۲۰ ایستگاه دیگر تا پایان سال جاری مورد بازسازی و نوسازی قرار می گیرند تا جهت ارائه خدمات و رفاه حال شهروندان به آنها تقدیم شود.

علیرضا رحیمی محمودآبادی در پایان یادآور شد: ردیف پروژه بهسازی، بازسازی و زیبا سازی پایانه ها، ایستگاه ها و پارک سوارهای سطح شهر در بودجه ۱۴۰۳ پیش بینی شده و انتظار می رود مدیریت شهری در بازسازی و زیباسازی ایستگاه ها تمام تلاش خود را در سال آتی نیز بکار گیرد تا رضایت شهروندان عزیز محقق شود.

نوسازی و بازسازی تعداد ۵۵ ایستگاه اتوبوس سطح شهر

نوسازی و بازسازی تعداد ۵۵ ایستگاه اتوبوس سطح شهر

نوسازی و بازسازی تعداد ۵۵ ایستگاه اتوبوس سطح شهر

منبع خبر