پایانه‌های مسافربری اصفهان آماده میزبانی از مسافران نوروزی می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: پایانه‌های مسافربری اصفهان در راستای استقبال و بدرقه مسافران در فضایی آرام و امن، آماده میزبانی از مسافران نوروزی می‌شود.

به گزارش بلدیه آنلاین، ابوالفضل توکلی با اشاره به طرح استقبال از نوروز ١۴٠٢ اظهار کرد: به‌منظور استقبال و بدرقه مسافران در فضایی آرام و امن، ستاد ویژه ایام نوروز از سوی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تشکیل شده است.

وی افزود: در تلاش هستیم با برگزاری جلسات و به‌کارگیری مشاور و ناظران در راستای نظارت HSE و کنترل کیفیت و بهداشت عرضه مواد غذایی ارائه شده در پایانه‌ها، همچنین تشکیل کارگروه فرهنگی و اجتماعی با همکاری زیرمجموعه معاونت فرهنگی اجتماعی، ورزشی و مناطق شهرداری اصفهان برای هماهنگی برنامه‌های ویژه تفریحی و فرهنگی، آرامش خاطر را برای مسافران نوروزی به ارمغان آوریم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و برگزاری جشن نوروزی، موسیقی سنتی اصفهان، برگزاری نمایشگاه‌های هنر دستی، اصفهان‌شناسی، استقرار کانتر معرفی مکان‌های رفاهی و تفریحی شهرداری اصفهان همچون شرکت سیاحتی سپاهان، مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد و مجموعه‌های تفریحی ناژوان و استقرار ایستگاه گردشگری برای جابه‌جایی مسافران و گردشگران با استفاده از اتوبوس برای بازدید از اماکن تاریخی از جمله برنامه‌های این سازمان برای نوروز ۱۴۰۲ است.

وی خاطرنشان کرد: آراستگی و زیبایی منظر پایانه‌ها، آماده‌سازی استراحتگاه رانندگان زن در هتل پایانه صفه و استراحتگاه رانندگان آقا در پایانه کاوه و صفه، اقدامات عمرانی، مرمت و زیباسازی نمازخانه‌ها، گلخانه، بازسازی فاز نخست و دوم سرویس‌های بهداشتی پایانه کاوه، برپایی سفره‌های هفت‌سین از دیگر اقدامات این سازمان برای نوروز است.

توکلی اظهار کرد: بهبود کیفی فضای سبز با کاشت بیش از ۱۱ هزار گل فصلی و دائم، رنگ‌آمیزی جداول، نرده‌ها و مبلمان شهری به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و خط‌کشی ترافیکی پایانه‌ها از دیگر اقدامات این سازمان برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی است.

منبع خبر