پیام مدیریت شهری نجف آباد به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “ّ بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد طی پیامی ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی داشتند. متن پیام به شرح زیر است: 💫بسم الله الرحمن الرحیم «جاءَ […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “ّ بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد طی پیامی ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی داشتند. متن پیام به شرح زیر است:

💫بسم الله الرحمن الرحیم
«جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا» (اسرا -۸۱)
“حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است”
دهه‌ی فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است. مقام معظم رهبری(مدظله)

🔸سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فصل شکفتن نهضت آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی مردم غیور و آزاده ایران اسلامی است. مردمانی که در طول تاریخ پر فراز و نشیب این دیار کهن، هیچ‌گاه دست از آرمان‌های بلند ملی و مذهبی خود نکشیده و همواره و در سخت‌ترین شرایط برای دست‌یابی به جامعه‌ای متعالی تلاش و مجاهدت نموده‌اند.

🔸نهضتی که با رهبری امام خمینی (قدس سره شریف) در پانزدهم خردادماه ۱۳۴۲ آغاز و در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بار نشست، هم‌چنان ادامه دارد؛ ادامه دارد تا رسیدن به جامعه‌ای عاری از تبعیض و بی‌عدالتی، فساد و فقر و همۀ آنچه که زیبنده و شایستۀ یک جامعۀ اسلامی نیست.

🔸انقلاب اسلامی در ایستگاه چهل‌ و پنج سالگی، دستاوردهای کم‌نظیر و ارزشمندی در کارنامۀ چهار دهه و اندی مجاهدت و تلاش در حوزه‌های مختلف می‌بیند، اما قطعا روح بزرگ و ملکوتی امام راحل، شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، فراتر از آن نظاره‌گر تلاش همه در ساختن جامعۀ مطلوب برای نجیب‌ترین مردمان جهان هستند.

🔸اینجانبان ضمن گرامیداشت این ایام تاریخی و تبریک و تهنیت آن به پیشگاه ملت شریف ایران، به‌ویژه شهروندان انقلابی و شهیدپرور نجف آباد و برای همه آنان که عاشقانه، دل در گرو سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی دارند، سلامتی و توفیق در خدمت به مردم شریف ایران را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نماییم.

✍️ عبدالرسول امامی شهردار و اسماعیل آخوندی رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد