پیام مدیریت شهری گلپایگان به مناسبت بزرگداشت هفته کار و کارگر

ّبه گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین، مدیریت شهری گلپایگان به مناسبت بزرگداشت هفته کار و کارگر طی پیامی از زحمات شبانه روزی کارگران صدیق و زحمت کش به ویژه کارگران شهرداری گلپایگان تقدیر کردند. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم فرهنگ كار، عالي ترين تصوير سازندگي و تحول است […]

ّبه گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین، مدیریت شهری گلپایگان به مناسبت بزرگداشت هفته کار و کارگر طی پیامی از زحمات شبانه روزی کارگران صدیق و زحمت کش به ویژه کارگران شهرداری گلپایگان تقدیر کردند. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرهنگ كار، عالي ترين تصوير سازندگي و تحول است كه حضرت محمد (ص) پيامبر مهر گستر اسلام در روند زندگي انسان ها، بر دستان توانمند كارگر بوسه زده و با اين عمل به احسن وجه، منزلتي عظیم به اين قشر بخشيده است.
نكوداشت هفته كار و كارگر به پاس خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامي، فرصتي مغتنم و بي نظير است تا به تأسي از آن پیامبر رحمت، زحمات بي بديل آنان را ارج نهيم.

اینجانبان ضمن تبریک و تهنیت هفته کار و کارگر، از زحمات بی دریغ و شبانه روزی کارگران صدیق و زحمت کش شهر بویژه کارگران پاک دست شهرداری گلپایگان که در جهت توسعه و آبادانی شهر تلاش می نمایند تقدیر و تشکر نموده از خداوند متعال توفيقات روز افزون توام با سلامتي و سعادت برای همه عزیزان مسئلت می نمائیم.

پیمان شکر زاده شهردار ،ریاست واعضای شورای اسلامی شهر گلپایگان