کنارگذر شرق اصفهان نیازمند بودجه ملی است

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان گفت: از مجموعه مدیریت استان انتظار داریم با جدا کردن هزینه بزرگراه شرق اصفهان به شهرداری‌های استان کمک کنند، زیرا تامین هزینه‌ آن از توان شهرداری‌های استان خارج است و نیازمند بودجه‌های استانی و ملی است.

به گزارش بلدیه آنلاین، رسول جهانگیری امروز -پنج‌شنبه بیست‌وپنجم اسفندماه- در گردهمایی شهرداران استان اصفهان، اظهار کرد: اگر کنارگذر شرق احیا شود در آینده نزدیک یکی از درآمدهای پایدار خواهد شد.

وی افزود:  قسمت اعظم پیش‌بینی بودجه ۱۴۰۲سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان، مربوط به پروژه کنار گذر شرق است و تلاش می‌کنیم تامین درآمد پروژه شرق را از سازمان جدا کنیم تا بتوانیم با استفاده از درآمدهای پایدار به یاری شهرداری‌ها بشتابیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان ادامه‌داد: از مجموعه مدیریت استان انتظار داریم با جدا کردن هزینه بزرگراه شرق اصفهان به شهرداری‌های استان کمک کنند، زیرا تامین هزینه‌ آن از توان شهرداری‌های استان خارج است و نیازمند بودجه‌های استانی و ملی است.

وی خاطر نشان کرد: بخش محقق نشده بودجه مربوط به فروش اموال برای ادامه پروژه‌ها بوده که اگر محقق نشده ارزش افزوده، داشته است.

جهانگیری با بیان اینکه ماهیت سازمان همیاری شهرداری‌ها اقتصادی است، افزود: تجربه ۲۰ ساله اقتصادی و همچنین آشنایی با مسائل و موضوعات مدیریت شهری  و دغدغه شهرداران به واسطه حضور در یک دوره شورای اسلامی کلانشهر اصفهان موجب شد این مسئولیت را بپذیرم.

منبع خبر