یخ شهر اردبیل با گرمای جشنواره آدم برفی آب شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، شهر اردبیل هزار و یک حُسن دارد تا بر سر زبان‌ها بیفتد. سرما و برف و بارانش هم یکی از آن هزار و یک حُسن هایش بوده و هست و همگان اردبیل را به سوز سرمایش و خنکی هوایش […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، شهر اردبیل هزار و یک حُسن دارد تا بر سر زبان‌ها بیفتد. سرما و برف و بارانش هم یکی از آن هزار و یک حُسن هایش بوده و هست و همگان اردبیل را به سوز سرمایش و خنکی هوایش حتی در دل تابستان می‌شناسند.

دیگر داشت شیرینی برف و درست کردن آدم برفی فراموش‌مان می‌شد و کاهش برف و باران تا اواخر دی ماه امید مان را به یاس تبدیل می‌کرد؛ تا اینکه زد و آسمان دلش به رحم آمد و برایمان رقص هنرمندانه‌ای کرد و برف بر سر و صورت شهرمان باریدن گرفت و این برف شادی بیشتر از آنکه زمین را خوشحال کند و لب گیاهان را به خنده وا کند، همه شهروندان اردبیلی را سراسر شور و خنده کرد.

شهرداری اردبیل که فرهنگ محوری و نشاط و شادمانی و رفاه شهروندان را سرلوحه کارهایش قرار داده است، ۲۶ و ۲۹ دی ماه جشنواره آدم برفی را در منطقه توریستی و تفریحی شورابیل و پارک میراشرف ترتیب داد تا شور و نشاط اجتماعی را با حضور گرم شهروندان اردبیلی به نمایش بگذارد.

گرمای حضور شهروندان با سرمای شهر اردبیل پارادوکسی به یاد ماندنی خلق کرد تا از دل مکان تفریحی شورابیل آدم برفی‌هایی متولد شود که هر کدام رویای کودکان و بزرگسالان اردبیلی بودند که ماه‌ها ناز آسمان آبی را کشیده بودند که بر سرشان برکت برف و باران را ببارد و ثمره‌اش تولد آدم برفی‌هایی باشد در دامن مکان تفریحی شورابیل.

شهرداری اردبیل در کنار انجام پروژه‌های متعدد عمرانی، در راستای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی هم در تلاش است و همواره اعتلای فرهنگ شهر و افزایش نشاط اجتماعی در راس برنامه‌هایش قرار گرفته است.

شهرداری اردبیل همان طور که در سطح شهر با عملیات برف‌روبی در صدد خدمت رسانی به شهروندان است با برپایی جشنواره آدم برفی نیز ضمن گردهم آوری خانواده‌های اردبیلی و تزریق نشاط و شادمانی بر بازوان خانواده‌ها بنا دارد با تداوم بخشیدن به این برنامه‌ها، گردشگران زمستانی را جذب کند و در برجسته سازی چنین برنامه‌هایی برای روزهای سرد و زمستانی اردبیل، خلا نشاط و شادمانی را با گرم کردن کانون خانواده‌ها پر کند و با دور هم جمع کردن خانواده بزرگ اردبیل، شب سرد شهر را  به روز گرم بدل نماید.