یکسان‌سازی تابلوی خیابان‌های منطقه ۵ با اعتبار یک میلیارد ریالی

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به این که طرح یکسان‌سازی تابلوهای خیابان‌های سطح این منطقه با هدف بهبود ویژگی‌های بصری و ارتقای خوانایی آن‌ها در حال اجرا است، گفت: به‌منظور پیرایش شهری و حذف زوائد بصری، یکسان‌سازی تابلوی خیابان‌های سطح این منطقه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در حال اجرا است. […]

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به این که طرح یکسان‌سازی تابلوهای خیابان‌های سطح این منطقه با هدف بهبود ویژگی‌های بصری و ارتقای خوانایی آن‌ها در حال اجرا است، گفت: به‌منظور پیرایش شهری و حذف زوائد بصری، یکسان‌سازی تابلوی خیابان‌های سطح این منطقه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در حال اجرا است.
حسین کارگر افزود: تابلو مزین به تصویر شهدا در منطقه پنج در دو مرحله اجرا شد. در مرحله نخست این تابلوهای در محلات فرح‌آباد و وحید به تعداد ۱۳۹ عدد و در مرحله دوم نیز ۱۲۵ تابلو مزین به تصاویر شهدا نصب شد.
وی اظهار کرد: خدمت به مردم به‌ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران مایه افتخار است؛ ایثار و فداکاری‌های شهدا در راه میهن قابل وصف نیست و مردم نیز قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آن‌ها هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود، کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.
مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه تابلو شماره‌گذاری کوچه‌هایی که به نام شهدا است با طرح لاله به تعداد ۱۰۰ تابلو انجام شده است، خاطرنشان کرد: تابلوهای شناسایی معابر شهری یکی از مهم‌ترین ابزارها برای دست‌یابی به نشانی مراکز و مکان‌های مختلف است، لذا به‌منظور پیرایش شهری و حذف زوائد بصری، یکسان‌سازی تابلوهای خیابان‌های سطح این منطقه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در حال اجرا است.
کارگر با بیان اینکه طرح یکسان‌سازی تابلوی خیابان‌های سطح منطقه پنج با هدف بهبود ویژگی‌های بصری و ارتقای خوانایی، همسان‌سازی در نگارش، سطر، متن و نوشتار صحیح نام لاتین در حال اجرا است، تصریح کرد: تاکنون ۸۰ درصد تابلوهای شش ضلعی نام معابر سطح این منطقه، بازنویسی شده است.

منبع: http://www.imna.ir/news/669295/