«یک‌شنبه‌های علوی» در مدارس کاشان اجرا می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از اجرای ویژه‌برنامه «یکشنبه‌های علوی» با رویکرد شناخت فضائل و تبیین شخصیّت والای حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) از سوی فرهنگ‌سرای مهر برای دانش‌آموزان مدارس کاشان خبر داد. محمدعلی فرجی افزود: این ویژه برنامه برای نخستین بار در قالب نمایش کوتاه، پرده‌خوانی و اجرای مسابقات جذّاب و جایزه […]

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از اجرای ویژه‌برنامه «یکشنبه‌های علوی» با رویکرد شناخت فضائل و تبیین شخصیّت والای حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) از سوی فرهنگ‌سرای مهر برای دانش‌آموزان مدارس کاشان خبر داد.

محمدعلی فرجی افزود: این ویژه برنامه برای نخستین بار در قالب نمایش کوتاه، پرده‌خوانی و اجرای مسابقات جذّاب و جایزه برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی اجرا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اظهار کرد: در این ویژه برنامه که توسط حجت‌الاسلام مرتضی پورشمس و حجت‌الاسلام مرتضی زاده‌مراد اجرا می‌شود.

فرجی گفت: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مدارس کاشان در روزهای یکشنبه مهمان فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان هستند و از محتوای معارف علوی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ علوی، تقویت اعتقادات دینی و ارتقا اخلاق و رفتار اسلامی در دانش‌آموزان با بهره‌گیری از رفتار علوی از جمله اهداف و انگیزه‌های اجرای این طرح است، یادآور شد: مدیران و معلمان مدارس برای شرکت دانش‌آموزان در برنامه «یکشنبه‌های علوی» و رزرو اجرای این برنامه می‌توانند با شماره تلفن فرهنگ‌سرای مهر ۵۵۴۲۷۰۶۰ _ ۰۳۱ در ساعت اداری تماس بگیرند.

منبع: http://imna.ir/x86fr