آغاز عملیات آسفالت معابر سایت صنعتی منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از خبرنگار برنا از آبادان، محمد ناظمی امروز چهارشنبه سوم آبان ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه احداث ۱۱ مسیر از معابر سایت صنعتی منطقه آزاد اروند با اعتباری بالغ بر ۸۳۴ میلیارد ریال آغاز شد. او ضمن اشاره به اینکه در […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از خبرنگار برنا از آبادان، محمد ناظمی امروز چهارشنبه سوم آبان ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه احداث ۱۱ مسیر از معابر سایت صنعتی منطقه آزاد اروند با اعتباری بالغ بر ۸۳۴ میلیارد ریال آغاز شد.

او ضمن اشاره به اینکه در این عملیات ۱۱ خیابان اصلی جمعاً به طول هفت کیلومتر احداث خواهد شد، گفت: مدت زمان انجام عملیات احداث این پروژه، ۱۸ ماه برنامه ریزی شده است.

مدیر نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند با اشاره به سیاست‌های هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص بخش تولید و فراهم‌آوری زیرساخت‌های سایت صنعتی برای تسهیل در کار سرمایه‌گذار و به دنبال آن افزایش تولید و صادرات در منطقه، افزود: پروژه‌های زیرساختی که برای سایت صنعتی تعریف شده، مهمترین دغدغه‌های سرمایه‌گذاران در این حیطه را مرتفع خواهد کرد.

ناظمی در پایان با اشاره به تمرکز مدیران این سازمان به بخش تولید، جذب سرمایه و افزایش صادرات در منطقه آزاد اروند و اصلاح زیرساخت‌های سایت صنعتی این منطقه، تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد اروند و مدیریت نواحی صنعتی تمامی تلاش خود برای تکمیل زیرساخت های سایت صنعتی به کار خواهند بست.

انتهای پیام/