آغاز عملیات بهسازی و رنگ آمیزی مبلمان شهری در منطقه۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22 تهران ؛ در راستای ساماندهی و زیباسازی مبلمان شهری، شستشو، پاکسازی و رنگ آمیزی جداول در نقاط مختلف سطح این منطقه توسط اداره زیباساسازی طی روزهای گذشته انجام و به پایان رسیده است.  معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22 تهران ؛ در راستای ساماندهی و زیباسازی مبلمان شهری، شستشو، پاکسازی و رنگ آمیزی جداول در نقاط مختلف سطح این منطقه توسط اداره زیباساسازی طی روزهای گذشته انجام و به پایان رسیده است.

 معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: با توجه به شرایط جوی مختلف و تاثیر آن بر رنگ آمیزی جداول، لزوم استفاده از موادی با کیفیت و عمر مفید و ماندگاری بیشتر ضرورت دارد و این امر همواره مد نظر کارشناسان اداره زیباسازی قرار گرفته است.
وی افزود: طرح بهسازی و رنگ آمیزی مبلمان شهری با هدف تنوع در مبلمان و فضای شهری با توجه به تاثیرات آن در روحیه و شادابی شهروندان آغاز شده است.
بهسازی و نوسازی المان های شهری در ناحیه یک منطقه 22
شهردار ناحیه یک منطقه۲۲ از اجرای عملیات بهسازی، نوسازی و رنگ آمیزی المان ها و مبلمان شهری در بوستان های محدوده ناحیه خبر داد.
ایمان گودرزی گفت: به منظور زیبایی بصری، و همزمان با فصل بهار عملیات رنگ آمیزی مبلمان شهری شامل نیمکت، سطل زباله، آلاچیق، ست های ورزشی، پایه چراغ، نرده ها، سرویس های بهداشتی و… انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از عناصر تاثیرگذار بر کیفیت بصری فضاهای سبز شهری، رنگ آمیزی و کاربرد صحیح رنگ‌ها در محیط‌های شهری است، گفت: عملیات رنگ آمیزی المان ها و مبلمان شهری در بوستان ها با هدف آراستگی سیمای عمومی شهر و جهت جلب رضایت شهروندان و ایجاد نشاط و شادی در بین آنان به اجرا در می‌آید.