کل 8368 امروز 4
  • تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 - April - 2024
  • ساعت :

    آغاز کاشت گل‌های پاییزه در فضای سبز شهری زرند

    شهردار زرند گفت: به منظور زیباسازی فضاهای سبز شهری بیش از پنج هزار گلدان گل شامل گل داوودی، کلم زینتی و سایر گل‌های پاییزی خریداری شده است تا در فضاهای سبز شهری کاشت شود. علی ضیاءالدینی با اشاره به آغاز کشت گل‌های پاییزه شهرداری زرند در فضای سبز شهری، اظهار کرد: یکی از وظایف شهرداری زیباسازی […]

    شهردار زرند گفت: به منظور زیباسازی فضاهای سبز شهری بیش از پنج هزار گلدان گل شامل گل داوودی، کلم زینتی و سایر گل‌های پاییزی خریداری شده است تا در فضاهای سبز شهری کاشت شود.

    علی ضیاءالدینی با اشاره به آغاز کشت گل‌های پاییزه شهرداری زرند در فضای سبز شهری، اظهار کرد: یکی از وظایف شهرداری زیباسازی و بهسازی فضای سبز شهری در طی فصول مختلف سال به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان شهروندان است.

    وی یکی از اصول مهم مدیریت شهری را توسعه فضاهای سبز شهری دانست و افزود: برای زیبا سازی فضاهای سبز شهری زرند بیش از پنج هزار گلدان گل از جمله گل داوودی، کلم زینتی و سایر گل‌های پاییزی خریداری شده تا در فضاهای سبز شهری کاشت شود.

    شهردار زرند با بیان اینکه عملیات احداث بوستان قرنی ۲۷ در زمینی به مساحت ۲۹۰۰ مترمربع در حال انجام است، خاطرنشان کرد: به منظور زیباسازی این بوستان بیش از ۳۵۰ مترمربع از فضای داخلی آن با استفاده از پازل‌های رنگی موزائیک‌فرش می‌شود، این بوستان ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

    ضیاءالدینی ادامه داد: زیباسازی بوستان‌های محله‌ای در گسترش فضاهای سبز شهری و نشاط و پویایی شهروندان ساکن در محلات کمک می‌کند.

    وی با اشاره به آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری در محله سادات نشین ریحان شهر زرند، تصریح کرد: شهرداری در راستای بهسازی و ساماندهی زیرساخت‌های شهری عملیات ترمیم و تعویض جداول فرسوده سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

    شهردار زرند گفت: در حال حاضر عملیات جمع‌آوری و تعویض جداول فرسوده بلوار فردوسی در متراژ بیش از چهار هزار متر طول در دست اجرا است، هزینه اجرای این طرح در فاز نخست دو میلیارد تومان برآورد شده است.

    ضیاءالدینی افزود: این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی موجب آبادانی شهر، و تأمین رفاه و رضایتمندی شهروندان می‌شود.

    نوشته های مشابه

    شهردار گز برخوار: اولویت برنامه های پاکسازی، فرهنگ سازی است.
    8 اردیبهشت 1403

    شهردار گز برخوار: اولویت برنامه های پاکسازی، فرهنگ سازی است.

    به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گز برخوار، به منظور فرهنگ سازی و با هدف تاکید بر لزوم توجه به زمین و آلودگی های ناشی از رهاسازی پسماند و زباله در محیط، شهرداری گز برخوار اقدام به اجرای برنامه پاکسازی کرد. سعید […]

    سفر استاندار اصفهان به دیار خوشه‌های طلایی، شهر زیار
    8 اردیبهشت 1403

    سفر استاندار اصفهان به دیار خوشه‌های طلایی، شهر زیار

    به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور، “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار، دکتر سید رضا مرتضوی استاندار استان اصفهان از شهر زیار بازدید به عمل آورد. در این سفر استاندار به همراه دکتر زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرماندار اصفهان و مدیر کل دفتر امور […]

    شورای اسلامی در نماز جمعه شهر شهید شرافت 
    7 اردیبهشت 1403
    رئیس شورای شهرشرافت

    شورای اسلامی در نماز جمعه شهر شهید شرافت 

    به مناسبت روز شوراها، نوروزی رئیس شورای اسلامی شهر شرافت بین دو نماز، گزارشی از عملکرد سه ساله این شورا را به حضور نمازگزاران در مسجدجامع شرافت بیان نمود .

    روند واگذاری بناهای تاریخی واقع در مناطق روستایی به دهیاری‌ها بررسی شد
    7 اردیبهشت 1403

    روند واگذاری بناهای تاریخی واقع در مناطق روستایی به دهیاری‌ها بررسی شد

    به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” نشست مشترک سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی ،‌با حضور مسئولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، مهیار نورعلی معاون امور دهیاری‌ها و اشکان جعفرکریمی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی […]

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا