اجرای پروژه ایستگاه میانی پسماند بجنورد از سر گرفته می شود

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد گفت: اجرای پروژه ایستگاه میانی پسماند بجنورد که از اوایل امسال متوقف شده بود، از سر گرفته می شود. مجید شادکام  اظهارداشت: اجرای این طرح به علت مخالفت برخی دستگاه ها متوقف شده بود اما اکنون با ادامه اقدامات در این طرح موافقت شده است. معاون خدمات شهری شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: ایستگاه میانی پسماند در دو […]

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد گفت: اجرای پروژه ایستگاه میانی پسماند بجنورد که از اوایل امسال متوقف شده بود، از سر گرفته می شود.
مجید شادکام  اظهارداشت: اجرای این طرح به علت مخالفت برخی دستگاه ها متوقف شده بود اما اکنون با ادامه اقدامات در این طرح موافقت شده است.
معاون خدمات شهری شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: ایستگاه میانی پسماند در دو کیلومتری روستای ینگه قلعه در حوالی کشتارگاه دام در حال اجراست.
وی افزود: پروژه ایستگاه میانی زباله در شهر بجنورد ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون برای آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
شادکام همچنین درباره واگذاری رُفت و روب معابر بخشی از شهر بجنورد به بخش خصوصی گفت: پیمانکار فعالیت خود را در منطقه (۲) آغاز کرده است.
معاون خدمات شهری شهردار بجنورد گفت: بر این اساس بخش خصوصی برای رُفت و روب این منطقه از شهر ۱۰۰ نفر نیرو به کارمی گیرد.
وی خاطرنشان کرد: این پیمانکار مکلف است سه دستگاه خودروی جمع آوری خاکروبه تامین کرده و معابر و کوچه ها بر اساس اولویت هر روز و یا هر سه روز نظافت شود.
وی گفت: با واگذاری رُفت و روب معابر منطقه (۲) شهر به بخش خصوصی، نیروهای شهرداری که به صورت امانی در این منطقه مشغول به کار بودند به منطقه یک سوق داده شدند و بر این اساس بخشی از کمبود نیرو در این منطقه از شهر هم جبران شد.
معاون خدمات شهری شهردار بجنورد با اشاره به کمبود نیروی پاکبان در این شهر افزود: در یکی دو سال آینده، شماری از این نیروها بازنشسته خواهند شد.

منبع خبر