اصلاح و نصب تابلوهای معابر با نام شهدا در گز برخوار

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گز برخوار، شهرداری گز برخوار اصلاح و نصب تابلوهای معابر که با نام والای شهدا هستند را در دستور کاری خود دارد. سعید ذاکراصفهانی شهردار ضمن بازدید از این عملیات گفت: با توجه به اهمیت مقام […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گز برخوار، شهرداری گز برخوار اصلاح و نصب تابلوهای معابر که با نام والای شهدا هستند را در دستور کاری خود دارد.
سعید ذاکراصفهانی شهردار ضمن بازدید از این عملیات گفت: با توجه به اهمیت مقام والای شهدا و لزوم تکریم و ارج نهادن به جایگاه رفیع ایشان در تمامی زمینه ها و ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی شهدای والا مقام که با نثار جان خود آرامش و امنیت را به کشور عزیزمان هدیه دادند ، این شهرداری با بررسی میدانی و شناسایی تابلوهای نقاطی که مستعمل شده و یا اینکه سهواً کلمه گرانقدر شهید از روی تابلو از بین رفته است و یا قید نشده ، اقدام به بهسازی و اصلاح موارد کرده است.
وی افزود : مزین شدن نام کوچه ها و معابر و میادین اصلی و فرعی سطح شهر علاوه بر اینکه بیانگر کوچکترین وظیفه ما در قبال پاسداشت خون شهدا و یادآوری اینکه آرامش و امنیت این مرز و بوم را مدیون شهدا هستیم ، ارج نهادن به خانواده های معزز شهدا است .