بازدید شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد از مرکز جراحی محدود نگاه نجف آباد

عبدالرسول امامی شهردار و اسماعیل آخوندی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد به همراه معاونین و مدیران ستادی مدیریت شهری از مرکز جراحی محدود نگاه نجف آباد بازدید کردند. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور ” بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد […]

عبدالرسول امامی شهردار و اسماعیل آخوندی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد به همراه معاونین و مدیران ستادی مدیریت شهری از مرکز جراحی محدود نگاه نجف آباد بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور ” بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد ، مطرح شدن پروژه مشارکتی مسیر دسترسی این مرکز واقع در کمربندی شمالی نجف آباد، بررسی زمینه های فعالیت مشترک و ظرفیت های تعاملی موجود، تعیین راهکارهای افزایش معرفی زیرساخت های منحصربفرد موجود در این مرکز جهت استفاده هرچه بیشتر شهروندان نجف آباد از مهمترین موارد مطرح شده در این دیدار بود که با بازدید از بخش های مختلف مرکز مانند چشم پزشکی، بخش تخصصی لیزیک، جراحی عمومی و گوش و حلق و بینی، ارتوپدی و .. همراه بود.