بزرگترین میدان شرق استان اصفهان در کوهپایه افتتاح میشود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرداری های کشور”بلدیه آنلاین”، شهردار کوهپایه از پایان مراحل زیرسازی و آسفالت میدان ورودی شهر کوهپایه تا اواخر خرداد سال جاری خبر داد و گفت: این میدان بزرگترین میدان شرق استان اصفهان و یکی از شاهراه های اصلی است که به پنج استان جنوبی کشور حرکت می کند. مجید قربانی با […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرداری های کشور”بلدیه آنلاین”، شهردار کوهپایه از پایان مراحل زیرسازی و آسفالت میدان ورودی شهر کوهپایه تا اواخر خرداد سال جاری خبر داد و گفت: این میدان بزرگترین میدان شرق استان اصفهان و یکی از شاهراه های اصلی است که به پنج استان جنوبی کشور حرکت می کند.
مجید قربانی با اشاره به اهمیت میدان ورودی برای هر شهر افزود: پروژه میدان ورودی کوهپایه با قطر400 متر، عرض 300 متر و 40 هزار مترمربع آسفالت و زیرسازی اجرا می شود.
وی با اشاره به تردد شبانه روزی بیش از 20 هزار خودرو سبک و سنگین از محور کوهپایه اظهار کرد: مراحل اولیه این پروژه از سنوات قبل انجام شد اما به دلیل کمبود بودجه مسکوت مانده بود.
قربانی ادامه داد: با پیگیری شورای شهر کوهپایه، این پروژه از آبان سال گذشته در اولویت واحد عمرانی شهرداری قرار گرفت و انشالله طی زمان بندی تا پایان خرداد ماه مراحل زیرسازی و آسفالت آن به پایان خواهد رسید.
شهردار کوهپایه گفت: در صورتی که فاز اول این پروژه را به مرحله اجرا برسانیم حوادث و تصادفات جاده ای در این مسیر می تواند به حداقل و حتی صفر برسد.