توزیع ۱۰۰ هزار لیتر آب بین موکب‌های شهر کربلا به‌وسیله تانکرهای شهرداری اصفهان

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: این ستاد با توجه به افزایش گرمای هوا در روزهای دهم و یازدهم خدمت (روزهای دهم و یازدهم ماه صفر) حدود ۱۰۰ هزار لیتر آب توسط تانکرهای آب‌رسانی خدمات موتوری ستاد بین موکب‌ها تقسیم کرده است. سیدمهدی عسگری با اشاره به گرمای هوا در شهر کربلا و افزایش تقاضا […]

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان گفت: این ستاد با توجه به افزایش گرمای هوا در روزهای دهم و یازدهم خدمت (روزهای دهم و یازدهم ماه صفر) حدود ۱۰۰ هزار لیتر آب توسط تانکرهای آب‌رسانی خدمات موتوری ستاد بین موکب‌ها تقسیم کرده است.
سیدمهدی عسگری با اشاره به گرمای هوا در شهر کربلا و افزایش تقاضا برای نوشیدن آب شرب افزود: درخواست موکب‌داران برای آب‌رسانی چند برابر شده است، بر این اساس ستاد اربعین شهرداری اصفهان روزهای دهم و یازدهم خدمت (روزهای دهم و یازدهم ماه صفر) حدود ۱۰۰ هزار لیتر آب توسط تانکرهای آب‌رسانی خدمات موتوری ستاد بین موکب‌ها تقسیم کرده است.
رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان با اشاره به پاکسازی و نظافت محوطه اطراف موکب‌ها در مسیرهای مشخص شده منتهی به حرم حضرت اباعبدالله‌الحسین تصریح کرد: توزیع کیسه‌های زباله از دیگر اقدامات این ستاد در این ایام است.
وی با اشاره به مأموریت نظافت شهری خیابان‌های منتهی به حرم گفت: پاکبانان خادم‌الحسین شهرداری اصفهان روز گذشته اقدام به جمع‌آوری ۷۴ تن زباله و رفت‌وروب و شست‌وشوی مسیری ۱۴ کیلومتری شارع‌العباس، شارع روضتین، شارع‌الاسکان، میدان تربیت، میدان صداوسیما، شارع حبیب‌ابن مظاهر، شارع فاطمه الزهرا (س) و شارع القزوینی کردند.
عسگری با بیان اینکه در راستای کمک‌رسانی به مواکب، خودروی جرثقیل خدمات موتوری شهرداری اصفهان، ۱۵ مورد سرویس انجام داده است، خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی شهرداری این کلان‌شهر مستقر در شهر کربلا در راستای آموزش‌های لازم خدمات ایمنی اقدام کردند و کارشناسان متخصص مدیریت «نت» شهرداری برای امور تعمیرات امور برقی و تاسیساتی و نگهداری به مواکب اعزام شدند.

 

منبع: http://imna.ir/x7PLR