خرید ۳ هزار تن قیر برای معابر شهری کاشان

شهردار کاشان، با اشاره به وضعیت نامناسب و لزوم بهسازی معابر شهر کاشان، گفت: بیشترین درخواست شهروندان درخصوص آسفالت معابر است که یک خواسته بحق مردم و نیاز ابتدایی هر شهر است. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور و به نقل از پایگاه خبری پیام کاشان، کیومرث محمدپور، با بیان اینکه حدود ۳ هزار تن […]

شهردار کاشان، با اشاره به وضعیت نامناسب و لزوم بهسازی معابر شهر کاشان، گفت: بیشترین درخواست شهروندان درخصوص آسفالت معابر است که یک خواسته بحق مردم و نیاز ابتدایی هر شهر است.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور و به نقل از پایگاه خبری پیام کاشان، کیومرث محمدپور، با بیان اینکه حدود ۳ هزار تن قیر طی قرارداد منعقد شده با پیمانکار مربوطه خریداری شده است، گفت: خرید این تناژ قیر در شهرداری کاشان بی‌سابقه بوده و امیدوارم رضایت نسبی مردم از وضعیت معابر شهر را حاصل کنیم.

وی، با اشاره به اینکه این با این تناژ قیر می‌توان ۶۰ هزار تن آسفالت تولید و اجرا کرد، افزود: ۵۰۰ میلیارد ریال برای خرید قیر هزینه شده و برای فرآوری و اجرای آن نیز معادل همین مبلغ باید هزینه شود.

شهردار کاشان، از اولویت بندی معابر مناطق پنجگانه شهر برای انجام عملیات آسفالت خبر داد و گفت: ۱۵۸ هزار کیلومتر معبر در شهر کاشان وجود دارد که متاسفانه حدود نیمی از این معابر نیاز به بهسازی دارد.

محمدپور تأکید کرد: با تعیین شاخص‌ها و میزان معابر موجود و اولویت‌بندی هر منطقه و با رویکرد محله‌های کم برخوردار تلاش می‌شود آسفالت همه مناطق در حد توان صورت گیرد.

وی متذکر شد: با توجه به پیگیری‌های مستمر و متعدد از وزارتخانه و سازمان‌های کشوری تلاش می‌شود تا بیشترین میزان سهمیه اختصاص یافته برای شهر دارالمومنین کاشان که شایسته بهترین‌ها و در حد و مقیاس جهانی هستند، عملیاتی شود.