هیچ شورایی به اندازه شورای پنجم در گره‌گشایی مشکلات کارآفرینان کوشا نبوده است

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد،مجتبی بهاروند، امروز در نطق پیش از دستور یکصدوسی وپنجمین جلسه علنی شورای شهر مشهد با اشاره به دهم تیرماه، روز صنعت و معدن افزود: شورای پنجم از همان ابتدای فعالیت خود، حمایت از تولید، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری را سرلوحه اقدامات خود قرار داد. وی اضافه کرد: به […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد،مجتبی بهاروند، امروز در نطق پیش از دستور یکصدوسی وپنجمین جلسه علنی شورای شهر مشهد با اشاره به دهم تیرماه، روز صنعت و معدن افزود: شورای پنجم از همان ابتدای فعالیت خود، حمایت از تولید، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری را سرلوحه اقدامات خود قرار داد.

وی اضافه کرد: به گفته فعالان اقتصادی مشهد، هیچ شورایی به اندازه شورای پنجم در پیگیری و گره‌گشایی مشکلات کارآفرینان فعال و کوشا نبوده است.

عضو شورای اسلامی شهر،با بیان اینکه از دیگر اقدامات شایسته شورای پنجم، تعامل با تشکل‌های حوزه صنعت و معدن بوده است اظهارکرد: بارها جلسات و بازدیدهای میدانی متعددی با انجمن مدیران صنایع، اتاق بازرگانی، خانه صنعت و معدن، شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی انجام شد و در موارد متعددی، به نفع آنان تصمیم‌گیری شده است.

بهاروند، تصریح کرد: اتصال جاده حسن‌آباد به شهرک صنعتی توس و نامگذاری آن به نام مرحوم «ایرج یزدانبخش»، نامگذاری تعدادی از معابر و کوچه‌های شهر به نام کارآفرینان برجسته و شاخص، بخشودگی برخی جرایم واحدها، آغاز انجام مطالعات اتصال مسیر بزرگراه کنارگذر شمالی منتهی به شهرک صنعتی کلات و بهسازی مسیرهای منتهی به شهرک‌های صنعتی، بخشی از اقدامات شورای پنجم در راستای حمایت از فعالیت‌های صنعتی و معدنی بوده است.

وی ادامه داد: اکنون دوره جاری با همه تلخی‌ها و شیرینی‌هایش در حال اتمام است لذا حیف است نگویم چقدر چهره شهرمان در این چهار ساله تغییر کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر،گفت: امروز یک ریال بدهی معوق به شهرداری و شورای بعدی به ارث نمی‌رسد.

بهاروند افزود: میدان کوکا در خیابان کوثر با تدبیری نوآورانه به کارخانه نوآوری تبدیل شده و کار ساماندهی توس و آرامگاه فردوسی به شکلی مطلوب به سرانجام رسیده است و کم نیست پروژه هایی که طی چهارسال گذشته اجرا و چهره شهر را تغییرداده است.