پیش بینی بودجه ۱۷۴۶ میلیارد تومانی سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان برای ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان در گردهمایی شهرداران استان گفت: خوشبختانه بودجه سال گذشته سازمان همیاری شهرداری های استان به طور کامل محقق شده و پیش بینی بودجه ۱۴۰۳ نیز ۱۷۴۶ میلیارد تومان است. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین”، رسول جهانگیری با بیان اینکه اولویت اول سازمان این است که […]

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان در گردهمایی شهرداران استان گفت: خوشبختانه بودجه سال گذشته سازمان همیاری شهرداری های استان به طور کامل محقق شده و پیش بینی بودجه ۱۴۰۳ نیز ۱۷۴۶ میلیارد تومان است.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین”، رسول جهانگیری با بیان اینکه اولویت اول سازمان این است که ارتباط آن با شهرداری های استان قطع نشود گفت: امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم  کنارگذر شرق اصفهان که تمام هزینه ها و درآمدهای سازمان در این حوزه هزینه می شود افتتاح شود و بحث در آمد پایدار از این پروژه محقق شود و پس از آن رابطه ی قطع شده در حوزه های عمرانی و اقتصادی با شهرداران را احیا کنیم.
وی بیان کرد: طی یک سال گذشته تلاش کردیم رابطه ی میان سازمان همیاری و شهرداری ها قطع نشود و امیدواریم درآمد پایدار کنارگذر شرق را به زودی در اختیار تمام شهرداری ها و خصوصا شهردارای های کم برخوردار قرار دهیم.
جهانگیری اظهار کرد: پیش بینی بودجه ۱۴۰۳ سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان مبلغ ۱۷۴۶ میلیارد تومان می باشد که مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت و ۷۵۰ میلیارد تومان که از کارسازی استانداری انجام خواهد شد نیز در آن تعبیه شده است.